18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Kriminel pr. 1 Januar 2012 ? - To Do Liste

Faldt lige over endnu en artikel i en anden tråd, hvor vi spillere bliver gjort til kriminelle, ved at få de bedste odds på markedet. Herunder spil hos Pinnacle. Da loven strider så meget mod min retsbevidsthed vil jeg med glæde gå forrest og "melde mig selv" både til SKAT og politiet. Dette er der kommet denne atypiske forespørgsel ud af, som er sendt til Morten Rønde(morten.ronde@skat.dk), som er chefkonsulent for Spillemyndigheden.

Hej Morten.

Som better hos seriøse bookmakere, såsom Pinnacle, vil jeg høre hvad jeg skal gøre fra 1-12-2012. Pinnacle søger ikke licens, men jeg vil bruge dem, da jeg ønsker det højeste odds på de spil jeg sætter. Bedste produkt til prisen osv du ved...

Jeg vil gerne foretage et væddemål efter 1-12-2012 og dette vil ske uanset IP-blokeringer osv. Herefter vil jeg gerne melde mig selv til SKAT og til politiet for de lovovertrædelser jeg måtte have begået. Er du personen jeg skal kontakte hos SKAT, når jeg har brudt loven(e) den 1 Januar? Og kan du oplyse mig om hvilke lovbrud jeg skal oplyse til politiet når jeg melder mig selv samme dato?

Det lader desværre til at loven går igennem og derfor vil jeg gerne gå forrest for at få afprøvet lovene ved domstolene.

Mvh

---

Så afventer jeg blot svar :)

6 Kommentar

Tilføj kommentar