18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Jeres betting-år 2016

53 kommentarer
20 Visninger
Nu er der snart kun en måned tilbage af året inden kalenderen siger 2017. Med fornyet forumaktivitet, nye eksperter, et større samfundsfokus på spillebranchen og lanceringerne af nye projekter, synes jeg BetXpert kan være rigtig stolte af årets første 11 måneder.

Men hvad med de kroner og øre? I flere diskussioner har vi været efter BetXpert for "manglende" overskud på bl.a. fodboldtips. Men hvordan forholder det sig privat for brugerne? Skraber de penge sammen? Det kunne jeg godt tænke mig at høre nærmere om. Det er jo ingen hemmelighed at de små bookmakere går under overfladen eller lukker ned. Tilbage er der kun de mellemstore og helt store mastodonter af spiludbydere - og har folket haft held med at slå hånden af dem?

Mit eget år siger 255 spil og en TBP på 99,8%. Spillene er primært sat i starten af året, samt i en periode i sommerferien, hvor jeg spillede. Jeg har ikke haft held med at vedligeholde motivationen efter en håndfuld års spil i streg. Den store synder for mig har især været årets Tour De France, samt tennisspil.

Hvordan ser regnskabet ud for jer?

53 Kommentar

Tilføj kommentar