Der er igen blevet tid til Drømmeholdet, hvor det er den engelske Premier League, som der er blevet mål for denne pulje for BetXpert brugere.
Puljens navn: BetXpert Premier League 2009 Kodeord: gogospurs Pris for deltagelse: 100 kroner.
Pengene overføres til Spar Nord Bank Reg. nr.: 9296 Konto nr.: 4568049476
Når I overfører penge til puljen, så bedes I venligst at anføre jeres holdnavn som tekst, så jeg kan se, hvem der har betalt, og hvem der ikke har. Hvis det ikke bliver anført noget, eller det ikke er muligt, så send mig en PM (Mike Larsen) eller en mail (mike@betxpert.com) med disse informationer, så jeg kan tjekke af, hvem der er med i puljen.
Jeg vil ligeledes komme med en opdatering en gang imellem med, hvilke hold, der har betalt. Jeg sender en mail til diverse bookmakere for at høre, om de er interesseret i at smide lidt ekstra i puljen igen.
Skulle der være nogen udenlandske deltagere, der har lyst til at være med, så må de gerne dette. De skal bare være opmærksom på, at de skal betale evt. omkostninger omkring overførsel selv.
Det skal være så, at jeg kan se pengene på kontoen om tirsdagen, hvor Premier League går igang (15. august), ellers vil holdet blive fjernet fra puljen.
Der er igen blevet tid til Drømmeholdet, hvor det er den engelske Premier League, som der er blevet mål for denne pulje for BetXpert brugere.
Puljens navn: BetXpert Premier League 2009
Kodeord: gogospurs
Pris for deltagelse: 100 kroner.
Pengene overføres til Spar Nord Bank
Reg. nr.: 9296
Konto nr.: 4568049476
Når I overfører penge til puljen, så bedes I venligst at anføre jeres holdnavn som tekst, så jeg kan se, hvem der har betalt, og hvem der ikke har.
Hvis det ikke bliver anført noget, eller det ikke er muligt, så send mig en PM (Mike Larsen) eller en mail (mike@betxpert.com) med disse informationer, så jeg kan tjekke af, hvem der er med i puljen.
Jeg vil ligeledes komme med en opdatering en gang imellem med, hvilke hold, der har betalt.
Jeg sender en mail til diverse bookmakere for at høre, om de er interesseret i at smide lidt ekstra i puljen igen.
Skulle der være nogen udenlandske deltagere, der har lyst til at være med, så må de gerne dette. De skal bare være opmærksom på, at de skal betale evt. omkostninger omkring overførsel selv.
Det skal være så, at jeg kan se pengene på kontoen om tirsdagen, hvor Premier League går igang (15. august), ellers vil holdet blive fjernet fra puljen.
/Mike Larsen