18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Hvem vinder vild med dans 2009?

1 kommentar
3 Visninger
Skal vi ikke lige have gang i Vild med Dans debatten. Line Baun er svag favorit, men personlig har jeg ikke den store fidus til hende. Hun er vel noget over den alder, hvor man stadig er rigtig lærenem og mit personlig indtryk er i modsætning til medierne ikke, at folk er vilde med hende. Tværtimod synes jeg folk virker trætte af at se på hende.

Mine personlige favoritter er Lisa Lents efter fulgt af Basim. Så har jeg Rene Dif som outsider fordi jeg ikke rigtigt ved hvor jeg har ham. Hvis jeg husker rigtigt vandt han da det der andet program på TV2, hvilket alt andet lige må tale for en skare af folk der stemmer på ham. Men spørgsmålet er vel egentlig også om han kan danse. Igen er det noget jeg har svært ved at lure. Derfor er han det store spørgsmålstegn for mig.

Tilbage til Lisa Lents og Basim.

Basim nåede rigtig langt i X-factor selvom man kritiserede ham for hans vokale evner. Han nåede langt på charme, rytme og indlevelsesevne. Alle ting der må vægte højt i dette program. Men måsker er han for ung til seerne af dette program og såvidt jeg husker er han ikke så gammel så fysisk kunne jeg også forestille mig, at han ville få problemer når han skal holde damen. Men for at være ærlig ved jeg ikke det store om det så skyd mig ikke, hvis det kun handler om teknik i bund og grund. Synes bare at huske, at det var en fordel for Joachim B. Olsen med hans fysik.

Lisa Lents er 22 og kendt som Taikwondo-kæmper og Miss Danmark. Hun har udseendet med sig og kampsporten burde tale for, at hun er relativt spændstig og smidig, hvilket også burde være et plus. Hvis man ser på, hvem der er nået langt har udseendet og alder altså talt en del. Derudover danser hun sammen med Michael Olesen som fik forbedret Anne-Grethe Bjarup Riis og fik hevet en 3.plads i lang selvom hun ærlig talt ikke kunne danse til at starte med efter, hvad jeg har hørt.

Kom med nogle imput. Og ja, jeg var ved at flække af grin da jeg skrev denne tråd, men prøver at tage det seriøst alligevel. Betting er vel betting

1 Kommentar

Tilføj kommentar