Holdet.dk - EM Kvindehåndbold 2020 20 kommentarer 380 Visninger M molhede Bruger: 822 messages Hej Alle, Jeg skal nok stå for håndboldspillene i den kommende tid, og heldigvis bliver i hvert fald EM for kvinderne afholdt. Spillet er oppe inde på holdet.dk - og jeg har oprettet en pulje.Puljenavn: Betxpert EM KvinderKodeord: norgeBeløb: 200,-Mobilepay: 31200131Hvis der er interesse for en VIP pulje, så skal jeg også nok tage ansvaret der. HUSK AT SKRIVE HOLDNAVN I OVERFØRSEL SAMT SKRIVE HERINDE NÅR DER ER BETALT :-) Jeg ser frem til et godt spil.OBS: Bliver slutrunden ikke gennemført, vil det være stillingen på holdet.dk, der vil være den afgørende - og præmierne dermed udbetalt derefter.//Molhede 20 Kommentar Til oversigt Seneste Tilføj kommentar Skriv kommentar
Jeg skal nok stå for håndboldspillene i den kommende tid, og heldigvis bliver i hvert fald EM for kvinderne afholdt.
Spillet er oppe inde på holdet.dk - og jeg har oprettet en pulje.
Puljenavn: Betxpert EM Kvinder
Kodeord: norge
Beløb: 200,-
Mobilepay: 31200131
Hvis der er interesse for en VIP pulje, så skal jeg også nok tage ansvaret der.
HUSK AT SKRIVE HOLDNAVN I OVERFØRSEL SAMT SKRIVE HERINDE NÅR DER ER BETALT :-)
Jeg ser frem til et godt spil.
OBS: Bliver slutrunden ikke gennemført, vil det være stillingen på holdet.dk, der vil være den afgørende - og præmierne dermed udbetalt derefter.
//Molhede