18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Fra 0€ til 1865€

3 kommentarer
1 Visninger
Dette er en lille succeshistorie. *S*

Jeg har spillet poker i snart 2 år. Jeg elsker spillet - men har ikke rigtig haft penge (som jeg mente, jeg kunne tåle at tabe) til at kaste efter alt for meget poker. Så det har primært været Freerolls og meget billige turneringer, jeg har spillet.

En af mine bekendte introducerede mig for et pokerforum, hvor der hver onsdag spilles tre forskellige turneringer på måneds Leaderboard. Den billigste turnering koster 1€ at deltage i. Det er en 200€ GTD og normalt er der kun ca. 80 spillere med. Så der er god value i turneringen. Men hvad sjovere er, så er der 50€ i Headhunterbonus på ham, der styrer sitet.
På det pokersite turneringen spilles på, kan man overføre penge mellem accounts. Min ven overførte 1€ til mig og jeg var klar til at være med.

Den allerførste gang jeg var med fik jeg de 50€ i Headhunterbonus samt en 2.plads, der gav ca. 26€. Yderligere fik jeg 16 point på Leaderboardet.

Næste onsdag deltog jeg igen i 1€ turneringen - men havde nu også råd til at deltage i den anden Leaderboardturnering - den kaldes for Onsdags Touren. Den koster 10€ at deltage i og en 500€ GTD. Der er normalt ca. 35 spillere med. Så her er der også god value.
Denne gang fik jeg en 3.plads i den billige turnering (hvilket gav mig 12 point på Leaderboradet samt ca. 20€) og jeg vandt Onsdags Touren (20 point på Leaderboardet og ca. 176€)
Da måneden var omme lå jeg nr.1 på 1€- Leaderboardet (giver 150€ mener jeg...) og nr. 2 på Onsdags Tour-Leaderboradet (giver 400€)

De spiller så også på et trejde Leaderboard som de kalder Highroller. Det en 10.000€ GTD med Buy in på 75€. Den har ikke spillet endnu. Men det kommer snart ;-)

Jeg har nu deltaget i turneringerne på deres to første Leaderboards i fire måneder. Jeg har fået præmie en i del turnerineg samt Leaderboard præmie hver gang.
Jeg har aldrig sat så meget som 1€ ind på min account og min Bankroll er nu på 1865€!!

Ps.: Min ven har fået sin 1€ tilbage+renter *G*

3 Kommentar

Tilføj kommentar