18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Forventninger 2018 ?

22 kommentarer
6 Visninger
Udover den nye opdaterede Betxpert side, som vel ser dagen lys i 2018 ? Hvad kan vi forvente på ekspert siden her i 2018 ? Hvad kan vi i det hele taget forvente af Betxpert i 2018 ?

Som jeg ser det er det faktisk ved at udvikle sig til lidt af en niche side med meget fokus på små sportsgrene og små ligaer, f.eks. Håndbold, E-sport, lave tennis rækker, vintersport, Engelsk 2. Division, Dansk serie fodbold, Boksning, dart mv og det er alt sammen meget fint og stor respekt for eksperterne på områderne, men det er jo markeder hvor den enkelte ekspert i mange tilfælde helt alene kan flytte markedet i minutterne efter et bet er lagt ud og ofte med lave indsats muligheder.

Man kigger jo ofte forgæves efter Ishockey, Tysk fodbold, Spansk fodbold, ja faktisk er kun ganske få fodbold ligaer efterhånden dækket med regelmæssige bet, ATP/WTA kampe, US sport er også meget tyndt og sporadisk dækket.

Jeg er med på det her er "amatør side" forstået på den måde at eksperterne reelt ikke er forpligtet til noget som helst og selv bestemmer hvor meget de vil gøre ud af tjansen og udskiftningen har jo også været enorm gennem årene, med enkelte undtagelser, er der nytænkning i gang, bliver der smidt bolde op i luften i baglokalet på Betxpert?

Jeg synes udviklingen går i den gale retning, mange redaktionelle indslag rundt om sporten, som ofte ikke bliver kommenteret og som sagt mange niche bet, men hvad med kerne produktet, solide bet på store/semi store markeder ? Her kommer man altså i høj grad til tomme hylder.

Faktisk minder udviklingen på Betxpert mig lidt om tipsbladets udvikling, en gang et stort og vigtigt blad med masser af tip og spændende artikler, men som nu lever en meget stille tilværelse i et hjørne af nettet og som et tillæg i Ekstra bladet, en skam det er gået sådan for tipsbladet, men man kan virkelig også frygte at det er den vej det går med Betxpert, alarmklokkerne lyser i hvert fald rødt for mig der har fulgt siden fra begyndelsen, mere og mere "ligegyldigt stof", færre og færre bet på solide markeder, næsten ingen ændringer/forbedringer/tiltag på brugerfladen i årevis, indlæg der ikke bliver kommenteret osv

Jeg har flere gange i dette forum forsøgt at prikke til Betxpert, for det er den bedste side i DK på dette område og jeg synes oprigtigt det er ærgerligt med udviklingen eller rettere mangel på samme, men når man spørger til det bliver svaret altid lidt Helle Thorning agtigt "Der kommer en god løsning i morgen" måske man hellere skulle følge et andet statsminister citat "Kan vi ikke gøre det lidt bedre".

Jeg synes ikke det har skortet på brugerforslag i de tråde der har forsøgt at ruske lidt op i siden her, dog har det har ikke resulteret i synlige resultater, men ingen kritik uden forslag til forbedringer og hvis Betxpert for alvor skal hive sig op af kviksandet, mener jeg der skal ske noget på afgørende områder:

1) Der mangler kerneprodukter på hylderne, altså solide bet på store/semi store markeder (hvordan rekrutterer og fastholder man dygtige eksperter ? Skal man se til udlandet ? Kan noget at stoffet være på engelsk, bedre aflønning, bedre vilkår, bløde op på henvisningskrav til konkurrerende sider?)

2) Der mangler "hardcore" betting relateret stof/indlæg (F.eks Podcast, Tv, spændende betting relaterede blogs, artikler, klart den type stof der er mest respons på, hvordan kan der komme mere af det ? Udenlandske artikler, udenlandske henvisninger, omlægning af de redaktionelle kræfter hen mod mere betting, mindre "udenoms" artikler?)

3) Der mangler kommunikation og bruger inddragelse (Man har været elendige til at kommunikere om den..... må man forstå....... nye og opdaterede version af Betxpert, hvad sker der? Hvad kommer den til at indeholde? Hvornår kommer den? Og hvad med mange forslag til forbedringer? Lytter man, er man glade for forslag, er man helst fri eller er man ligeglad?)

Godt nytår

22 Kommentar

Tilføj kommentar