18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Forslag til regnskabet 2013

33 kommentarer
1 Visninger
Jeg vil i denne tråd - og andre skal naturligvis være velkomne til at byde ind - komme med nogle forslag til små justeringer/forbedringer/reparationer af bugs, som måske kan nåes at blive rettet til, så 2013-udgaven af BetXpert Regnskab bliver endnu bedre.

Forslagene kommer ét ad gangen, efterhånden som jeg kommer i tanke om dem.

#1: Når man opretter et tip i en SPORTSGREN eller LIGA, man ikke har spillet på før, sørger regnskabet selv for at gemme disse til en anden gang, så man ved indtastning af nogle få bogstaver hurtigt kan scrolle ned til det rigtige; kan samme funktion/hukommelse ikke laves for HJEMMEHOLD og UDEHOLD også?

Så er man fri for at taste hele navnet på eksempelvis Brooklyn Nets, Miami Marlins og andre "nye hold" (forstået på den måde at de er skabt efter regnskabets opståen for snart fire år siden).

Samtidig vil navne på tennisspillere/dartspillere/badmintonspillere/skiskydere og andre fra individuelle sportsgrene blive gemt. Udover lettelse af indtastningen giver det en ekstra fordel, når man skal søge i MINE SPIL på, hvordan man har klaret sig ved én bestemt spiller. Det er fx ikke sikkert, man i farten lige får stavet Alexandra Kudryavtseva, Guillermo Rivera-Aranguiz eller lignende ens hver gang, og så kan søgningen vise sig kun at fange nogen af spillene.

More to come...

/Mike

33 Kommentar

Tilføj kommentar