Jeg vandt 18.500 kr. der forrige fredags, den 8.august - startede med freespins via en banner fra tipsbladet.. Vandt en smule på en af deres automater via de 25 freespins der var i oprettelses-bonussen. Derefter spillede jeg videre på rouletten derinde - ganske god i øvrigt, hvor jeg vandt fint. På et tidspunkt, fredag eftermiddag - hvor jeg har fyraften fra kontoret :) - spørger jeg deres livechat om jeg kan få mine ca. 1.100 kr. udbetalt. Jeg forklarer at jeg har vundet pengene fra deres "oprettelses-bonus" men nu vil jeg gerne have dem ud. (så var der til en solid double i weekenden :)) De, deres livechat, fortæller så at jeg skal indbetale før jeg kan lave en udbetaling - i henhold til deres regler om bonus og nye spillere etc. - fair nok tænker jeg - og indbetaler 100 kr. Jeg får så oveni de 100 kr. 200 kr. af dem som en startbonus - fint nok. Så har jeg 1.400 kr. Disse bliver så i løbet af fredag eftermiddag forvandlet til 2.400 kr. - så spørger jeg deres livechat, de kalder sig "agents" om jeg kan lave en udbetaling nu? Det kan jeg ikke før jeg har omsat 10.004 kr.! Temmelig mange penge tænker jeg for en indbetalingsbonus på 100 kr. - men ok, jeg går i gang. Jeg vinder på deres automater - og vinder stort. ca. 19.000 kr. På det tidspunkt jeg spørger deres "Agents" om en udbetaling nu er mulig - fortæller de at jeg stadig mangler ca. 5.000 kr. at omsætte for.. Ok, så tager jeg hjem, og om aftenen omsætter jeg for yderligere 5.000 kr. - for en mail og en besked mens jeg spiller, at jeg nu er kvalificeret spiller og har adgang til diverse bonusser med mere.. Og så kan jeg udbetale!! Fedt! Jeg har 18.500 kr. Min udbetaling bliver iværksat.. Og jeg venter spændt, de skriver der kan gå op til 48 timer før de afvikler en udtaling - hvilket jo er helt normalt jvf andre bookier som jeg plejer at spille hos.. Da jeg tjekker min konto mandag eftermiddag, har de nappet 17.500 kr. og annulleret min udbetaling - der står nu 1.000 kr. på min konto, og mit håb om en lille ekstra ferie er forduftet.. Jeg taler så med diverse personer om tirsdagen og den ene sige det ene og den anden noget andet. Så kommer jeg til at tale med deres engelske country manager der gør mig opmærksom på deres regelsæt (et ekstra regelsæt, som jeg godkender/accepterer ved oprettelsen af min profil) at man ikke må tjene/vinde for mere end 1.000 kr. fra freespins.. NEDTUR! Jeg fortæller ham så, at jeg bliver vejledt af deres livechat/agents 3 gange i løbet af fredagen, og jeg har fortalt dem hvordan jeg fra en start har vundet mine 1.100 kr. - og de fortæller mig jeg skal lave en indbetaling før jeg kan få en udbetaling, jeg skal omsætte så og så meget for at få lov til en udbetaling.. Dernæst fortæller jeg ham, at jeg da ikke ville lave en indbetaling hvis jeg ikke kunne lave en udbetaling! Da slet ikke når der stod penge på min spille konto, "jeg mener - du ville da heller ikke overføre 200 kr. til Lotto hvis du i forvejen havde 1.200 kr. på din spillekonto..." Han ville gå videre med det, men desværre i dag, lukker de "min sag" og jeg sidder her og føler mig godt og grundigt bondefanget.. Nogen der kan hjælpe eller nogen der har prøvet noget lignende? Lidt bittert at tro man har vundet 18.500 kr. og så er det bare en kæmpe fuser.. Håber på lidt hjælp fra en venlig sjæl.
Har været passiv en del år, men vender nu tilbage med et lille spørgsmål..
Nogen af jer der har erfarring med Dansk777.dk?
Jeg vandt 18.500 kr. der forrige fredags, den 8.august - startede med freespins via en banner fra tipsbladet..
Vandt en smule på en af deres automater via de 25 freespins der var i oprettelses-bonussen.
Derefter spillede jeg videre på rouletten derinde - ganske god i øvrigt, hvor jeg vandt fint. På et tidspunkt, fredag eftermiddag - hvor jeg har fyraften fra kontoret :) - spørger jeg deres livechat om jeg kan få mine ca. 1.100 kr. udbetalt. Jeg forklarer at jeg har vundet pengene fra deres "oprettelses-bonus" men nu vil jeg gerne have dem ud. (så var der til en solid double i weekenden :))
De, deres livechat, fortæller så at jeg skal indbetale før jeg kan lave en udbetaling - i henhold til deres regler om bonus og nye spillere etc. - fair nok tænker jeg - og indbetaler 100 kr. Jeg får så oveni de 100 kr. 200 kr. af dem som en startbonus - fint nok. Så har jeg 1.400 kr.
Disse bliver så i løbet af fredag eftermiddag forvandlet til 2.400 kr. - så spørger jeg deres livechat, de kalder sig "agents" om jeg kan lave en udbetaling nu? Det kan jeg ikke før jeg har omsat 10.004 kr.! Temmelig mange penge tænker jeg for en indbetalingsbonus på 100 kr. - men ok, jeg går i gang.
Jeg vinder på deres automater - og vinder stort. ca. 19.000 kr.
På det tidspunkt jeg spørger deres "Agents" om en udbetaling nu er mulig - fortæller de at jeg stadig mangler ca. 5.000 kr. at omsætte for..
Ok, så tager jeg hjem, og om aftenen omsætter jeg for yderligere 5.000 kr. - for en mail og en besked mens jeg spiller, at jeg nu er kvalificeret spiller og har adgang til diverse bonusser med mere..
Og så kan jeg udbetale!!
Fedt! Jeg har 18.500 kr.
Min udbetaling bliver iværksat.. Og jeg venter spændt, de skriver der kan gå op til 48 timer før de afvikler en udtaling - hvilket jo er helt normalt jvf andre bookier som jeg plejer at spille hos..
Da jeg tjekker min konto mandag eftermiddag, har de nappet 17.500 kr. og annulleret min udbetaling - der står nu 1.000 kr. på min konto, og mit håb om en lille ekstra ferie er forduftet..
Jeg taler så med diverse personer om tirsdagen og den ene sige det ene og den anden noget andet.
Så kommer jeg til at tale med deres engelske country manager der gør mig opmærksom på deres regelsæt (et ekstra regelsæt, som jeg godkender/accepterer ved oprettelsen af min profil) at man ikke må tjene/vinde for mere end 1.000 kr. fra freespins..
NEDTUR!
Jeg fortæller ham så, at jeg bliver vejledt af deres livechat/agents 3 gange i løbet af fredagen, og jeg har fortalt dem hvordan jeg fra en start har vundet mine 1.100 kr. - og de fortæller mig jeg skal lave en indbetaling før jeg kan få en udbetaling, jeg skal omsætte så og så meget for at få lov til en udbetaling.. Dernæst fortæller jeg ham, at jeg da ikke ville lave en indbetaling hvis jeg ikke kunne lave en udbetaling! Da slet ikke når der stod penge på min spille konto, "jeg mener - du ville da heller ikke overføre 200 kr. til Lotto hvis du i forvejen havde 1.200 kr. på din spillekonto..."
Han ville gå videre med det, men desværre i dag, lukker de "min sag" og jeg sidder her og føler mig godt og grundigt bondefanget..
Nogen der kan hjælpe eller nogen der har prøvet noget lignende?
Lidt bittert at tro man har vundet 18.500 kr. og så er det bare en kæmpe fuser..
Håber på lidt hjælp fra en venlig sjæl.
Bedste hilsner
Martin
P.S.: Sorry, blev lidt langt..