18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Dagens tennistanker - 5-2-2014

Når ikke analyser af disse, og det bliver bare løse tanker, så byd gerne ind.

Kavcic-Sijsling: Begge gode på HC og deres stats er næsten ens, med Kavcics returstats lidt bedre. Kavcic klarede sig godt her sidste år, mens Sijsling måske tænker mest på den kommende turnering i hans hjemland Holland. Odds 2 hos Bet365 på Kavcic +2,5 partier frister mig.

Garcia-Lopez-Lorenzi - ligeledes et meget lige matchup, hvor jeg fornemmer at Garcia-Lopez er gjort til for stor favorit. Garcia-Lopez var tæt på at ryge ud til Reister, mens Lorenzi efter sigende skulle elske at spille i sydamerika.

Stats er meget ens på de to, hvor Lorenzi er en anelse bedre på serven (men han har mødt flere spillere på CH niveau, så måske lidt misvisende). Odds 2,4 hos Tonybet (hvis man kan spille der), er på højde med Pinnys odds.

En spændende kamp mellem Mayer og Robredo senere, hvor Robredo måske har fokus på den kommende HC sæson i USA, mens Mayer skulle være fuldstændig fit. Mayer er en udpræget claycourter, og jeg ser gode chancer for ham i dag. Mayer har spillet en masse ler på HC niveau i januar, og er i fulde omdrejninger der, mens Robredo kommer fra udelukkende HC kampe. Har spillet Mayer +3,5 til odds 2,02 hos Pinny, samme spil fåes til odds 2 hos Tonybet.

Venligst
T

6 Kommentar

Tilføj kommentar