18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Dagens spil 28-02-2010

Hej alle sammen

Lad os få gang i lidt debat.

En klog mand sagde en gang 'spil aldrig på en mandag' og det er måske ikke helt tossede ord. Programmet om mandagen er ikke altid det mest spændende men en gang imellem dukker der alligevel kampe op som kan virke interessante.

I dag spilles der f.eks. topkamp i Serie A mellem Milan og Napoli.

I England spilles der ligeledes Premier League når Stoke tager imod WBA.

Og sørme om ikke også La Liga også byder på fodbold fra øverste hylde når Malaga tager imod Almeria.

Der hvor jeg dog har valgt at kaste min opmærksomhed er dog fra den tyrkiske liga. Lad mig med det samme sige at jeg IKKE kender en dyt til denne liga og udelukkende har valgt dette spil udfra mavefornemmelse og trupper.

Jeg håber i andre vil byde ind med jeres spil, eller bare kommentere :)

Antalyaspor - Besiktas: 2-tal odds 2.00 (og faldende)

Bern Schusters mandskab drager til ferieparadiset for at møde Antalyaspor som ligger på en 13. plads (ud af 18). De har tabt deres sidste 2 kampe til henholdsvis nummer 11 og senest nummer 4.

På formbarometret (sidste 6 kampe) ligger de 2.sidst.

Storsatsende Besiktas ligger på en noget skuffende 7. plads, hele 11 points efter nærmeste europæiske billet.

Besiktas har ligeledes tabt deres 2 sidste kampe mod nummer 14 og senest nummer 1. Det skal dog med at de har spillet Europa League imellem disse kampe.

Hvis Besiktas skal gøre sig nogen forhåbninger om at spille europæisk fodbold næste sæson, skal der points ind på tavlen og især mod hold som Antalyspor som man har et godt tag på.

Således har Besiktas vundet de sidste 6 ud af 8 opgør indbyrdes opgør. De 2 andre endte med en pointsdeling.

Edderkoppen

5 Kommentar

Tilføj kommentar