18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Cykelsport 2006

5 kommentarer
1 Visninger
Ja, nu skal vi snart til at starte på sæsonen 2006. Hvad er skønnere end at stå tidligt op om morgenen, der er lyst og smukt uden for, dejlig te og en ostemad (ikke ARLA, dem boykotter vi selvfølgelig p.g.a. deres ynkelige annoncering i Saudia Arabien), radioen leverer klassisk eller P1 morgen, konen sover trygt de uskyldiges søvn, og foran os ligger bookiernes jomfruelige cykelbets, klar til at blive udnyttede.

Ja, det bliver dagligdagen når de store etapeløb starter, først med giroen. Hvad har vi bemærket indtil nu ? Selv begynder jeg ikke at satse før slut april, ryttene skal først ses an. Op til nu har jeg bemærket:

Landis vandt Paris-Nice skidtlet, meget lettere end det så ud. Han starter ikke i giroen, men satser 100 % på TDF, en spændende luring til 40-50 gange pengene, prøv f.eks. admiralbet, betsafe, unibet.

Basso starter til gengæld i giroen. Den tror jeg han vinder, men det kommer sikkert til at koste sejren i TDF, hvor han efter min mening er overvurderet.

Min egentlige favorit i TDF er Ulrich. Vi har set ham år efter år køre sig i form 75 % inde i TDF. I år starter han i giroen og kan køre sig i form dér og denne gang være klar fra starten af TDF. Alt fra 3,5 og opefter er efter min mening god value på Ulrich i TDF.

Kom med jeres kommentarer !

LR

5 Kommentar

Tilføj kommentar