18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Cykelsæsonen 2018 (tips og debat)

13 kommentarer
7 Visninger
Eftersom bookmakerne starter lidt svagt ud i den her sæson, så opretter jeg den her tråd.

Formålet med tråden er to ting:
1) Jeg vil poste flere forslag end normalt: jeg har mange spil, jeg ikke får lavet analyser af (af forskellige årsager), så her kan jeg bruge tråden til at poste dem til gavn for flere.

2) Vi kan få en tråd, hvor vi kan få en god cykeldebat og sparre om mulige bets.

Her vil jeg poste mine spilforslag til alle de mindre løb, som ikke får en forsideanalyse. Det kan skyldes, at der kun er én bookmaker ude med odds eller at jeg ikke har tiden til en fuld analyse. Den er aktuel ved de små løb, da jeg skriver optakter til alle de større løb, og vil holde den løbsrelaterede snak i optakterne. Dvs. spilforslag til Paris-Nice, der kun nævnes i forummet, bliver nævnt i optakten til Paris-Nice.

Jeg skruer lidt op for tingene i 2018. Jeg forventer det samme antal forsideanalyser som normalt, men jeg vil poste flere forslag i forummet og særligt i optakterne i år, så det handler om at være lidt vågen.

Byd endelig ind!
Tråden er selvfølgelig også inspireret af tennisdebatten herinde, der er fænomenal, og jeg tænker, at vi kan skabe det samme (om end det måske er i en lightudgave) til cykeldebatten. Så tro endelig ikke, at det er "min" tråd.

Alle er velkommen til at byde ind med spilforslag, spiltanker, spørgsmål eller generel cykelsnak.

Regnskab 2018
Jeg opdaterer med et regnskab til alle disse forum- og optaktsspil, som der kommer i 2018. Det kan findes herunder:

Hitrate: 5/12
Units: 6,40 enheder
TBP: 153,33 %
Senest opdateret: 9. marts

Hiv endelig fat i mig, hvis jeg skulle glemme at opdatere regnskabet.

13 Kommentar

Tilføj kommentar