Havde allerede spillet et par spil i søndags, men da jeg skulle sætte mit tredje så stod der at min konto var lukket.
Det virkede underligt, så kontaktede da bwin med det samme deres support. De har åbenbart ikke live support så jeg måtte ligge en besked..
Da jeg ikke har hørt fra dem i går, så prøver jeg at sende dem en ny besked, på engelsk denne gang, det kan jo være.. (selvom alt i supporten står på dansk). Men endnu ikke noget svar...
Er der nogen der har prøvet noget lignende hos dem?
Regner de med jeg snydt dem? (det har jeg naturligvis ikke)
Er det standard procedure på at jeg ikke kan spille mere hos dem?
Det skal dog siges at jeg stadig kan logge ind på min konto og få hevet penge ud, og har da også fået mine penge...
Nogen der har erfaringer med bwin med noget lignende, eller evt. bwin repræsentant?
Det virkede underligt, så kontaktede da bwin med det samme deres support. De har åbenbart ikke live support så jeg måtte ligge en besked..
Da jeg ikke har hørt fra dem i går, så prøver jeg at sende dem en ny besked, på engelsk denne gang, det kan jo være.. (selvom alt i supporten står på dansk). Men endnu ikke noget svar...
Er der nogen der har prøvet noget lignende hos dem?
Regner de med jeg snydt dem? (det har jeg naturligvis ikke)
Er det standard procedure på at jeg ikke kan spille mere hos dem?
Det skal dog siges at jeg stadig kan logge ind på min konto og få hevet penge ud, og har da også fået mine penge...
Nogen der har erfaringer med bwin med noget lignende, eller evt. bwin repræsentant?