Jeg foretog en udbetaling 15. september (!)
Siden da har Betclic bedt om mere og mere ID osv. for at få identificeret den rette identitet - udmærket, helt fair.
Efter jeg har sendt alt pånær min familie, fortæller de nu, at jeg skal kontakte min bank, og se om de ikke har modtaget det endnu.
Jeg gik en smule irriteret ned til min bank, fik et 100% klart svar på, at de ikke havde modtaget noget der lignede den indbetaling Betclic skulle have foretaget.
Jeg besvarede deres mail med dette, hvorefter de sagde de ville sende sagen videre til den rette afdeling. Siden gik der cirka 1 måneds tid. UDEN svar. Herefter kontakter jeg dem igen, og hører efter, hvordan det ser ud.
Svaret er herefter (Meget provokerende på dette tidspunkt), at de er kede af forsinkelsen, og de vil sende dette videre til den rette afdeling. - IGEN??
Okay, jeg accepterer det.
3 ugers tid efter er intet sket. Jeg skriver igen, og får DET SAMME at vide igen. De vil lige sende det til den rette afdeling.
Dette er naturligvis monster frustrerende!
Dette indlæg er ment som et spørgende budskab om andres erfaringer med Betclic og samtidig en bøn til Jens om evt. at hjælpe.
Lad mig hurtigt understrege dette ikke er et spørgsmål om et stort beløb, men blot en principsag, hvilket gør det endnu mere forundrende at udbetalingen endnu ikke er kommet videre.
Siden da har Betclic bedt om mere og mere ID osv. for at få identificeret den rette identitet - udmærket, helt fair.
Efter jeg har sendt alt pånær min familie, fortæller de nu, at jeg skal kontakte min bank, og se om de ikke har modtaget det endnu.
Jeg gik en smule irriteret ned til min bank, fik et 100% klart svar på, at de ikke havde modtaget noget der lignede den indbetaling Betclic skulle have foretaget.
Jeg besvarede deres mail med dette, hvorefter de sagde de ville sende sagen videre til den rette afdeling. Siden gik der cirka 1 måneds tid. UDEN svar. Herefter kontakter jeg dem igen, og hører efter, hvordan det ser ud.
Svaret er herefter (Meget provokerende på dette tidspunkt), at de er kede af forsinkelsen, og de vil sende dette videre til den rette afdeling. - IGEN??
Okay, jeg accepterer det.
3 ugers tid efter er intet sket. Jeg skriver igen, og får DET SAMME at vide igen. De vil lige sende det til den rette afdeling.
Dette er naturligvis monster frustrerende!
Dette indlæg er ment som et spørgende budskab om andres erfaringer med Betclic og samtidig en bøn til Jens om evt. at hjælpe.
Lad mig hurtigt understrege dette ikke er et spørgsmål om et stort beløb, men blot en principsag, hvilket gør det endnu mere forundrende at udbetalingen endnu ikke er kommet videre.