Jeg oprettede en konto hos Bet365 poker for snart 6 dage siden nu men efter at have spillet der en dag blev min konto spærret. Jeg var efterfølgende igennem til deres support og fik at vide at det var fordi jeg skulle vælge et nyt nick eller ID hvilket jeg så gjorde med forventning om at problemet så ville være løst, men det var det ikke.
Jeg har nu ventet i snart 6 dage på at min konto kan blive "låst op" men hver gang jeg skriver til dem får jeg at vide at det ikke er deres problem men istedet deres netværksudbyder, en meget arrogant og uprofessionel måde at behandle deres kunder på efter min mening. Jeg Det kan for F***** ikke være deres kunder der skal udrede problemer mellem dem og deres netværks- udbyder.
Jeg vil fraråde alle at spille poker hos Bet365, af alle de steder jeg har spillet er det den mest uprofessionelle og arrogante kundeservice jeg har oplevet. Hver gang man er igennem til dem får man at vide at det ikke er noget de kan gøre noget ved men udelukkende deres netværksudbyder så hvis man skulle risikere at vinde
så kan man altså risikere at ens konto uden varsel bliver spærret og man ikke har mulighed for at gøre noget før deres netværksudbyder får løst problemet.
Det virker ikke til at de har styr på noget som helst.
Jeg har nu ventet i snart 6 dage på at min konto kan blive "låst op" men hver gang jeg skriver til dem får jeg at vide at det ikke er deres problem men istedet deres netværksudbyder, en meget arrogant og uprofessionel måde at behandle deres kunder på efter min mening. Jeg Det kan for F***** ikke være deres kunder der skal udrede problemer mellem dem og deres netværks- udbyder.
Jeg vil fraråde alle at spille poker hos Bet365, af alle de steder jeg har spillet er det den mest uprofessionelle og arrogante kundeservice jeg har oplevet. Hver gang man er igennem til dem får man at vide at det ikke er noget de kan gøre noget ved men udelukkende deres netværksudbyder så hvis man skulle risikere at vinde
så kan man altså risikere at ens konto uden varsel bliver spærret og man ikke har mulighed for at gøre noget før deres netværksudbyder får løst problemet.
Det virker ikke til at de har styr på noget som helst.