18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

B1909-Esbjerg

Her lurer overraskelsen IKKE. Det her kan simpelthen ikke blive andet end en sikker Esbjerg-sejr. Og det siger jeg som glødende og inderlig B1909-fan. Jeg håber og håber på en tur til Brøndby Stadion inden klubben til sommer går i opløsning. Der er ingen tvivl om, at viljen er til stede hos alle i klubben - især hos spillerne, som for langt de flestes vedkommende ser frem til den største kamp i deres liv.

Der er imidlertid langt fra bunden af 2. division til midten af Superligaen, og jeg er ikke ét sekund i tvivl om, at Esbjerg vinder denne kamp. Endvidere skal det siges, at Esbjerg har 120-150 fans med til Odense, hvilket sandsynligvis resulterer i ligevægt på tribunerne. Det er derfor svært at tale om hjemmebanefordel - især taget i betragtning at kampen spilles på rivalernes (OBs) hjemmebane, Odense Stadion. At Esbjerg-spillerne har en kamp i benene er nok bare en fordel, der kommer til udtryk i et langt højere tempo end hos nierne, som har mødt diverse Danmarksseriehold som opvarmning.

2-tallet fås til odds 1.25 hos Betsafe. Super!

Tilføj kommentar