18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Årets mål 2006

156 kommentarer
4 Visninger
Så er det igen blevet tid til at spille og stemme på årets mål i Superligaen 2006. Målene kan ses her : http://www.dr.dk/Sporten/Fodbo…
For mig at se er mål nr. 2., Raoul Kouako fra Viborg, det klart bedste. I mine øjne er der ingen tvivl om at han udfører det helt klart teknisk sværeste og flotteste spark. Vinderen findes, som hvert år, ved at folk skal sms`e på det bedste mål under "Sport 2006" på DR. I år afholdes det lørdag d. 6 jan.

I år er der for første gang ingen mål fra hverken Brøndby eller Fck til at trække fans der "stemmer i blinde" på deres favoritholds spillere i stort antal.

Man kan som altid spille hos Danske Spil. I år har de dog lavet reglerne om, så de har "lukkede" odds (man kan ikke se dem) og oddset bliver først fastsat ved spilstop. De reguleres efter hvor mange der spiller på de forskellige mål, og man får samme odds uanset hvornår man har spillet.

Af "rigtige" bookmakere var Nordicbet først ude med odds 3,50 på Raoul. Dette faldt dog hurtigt til odds 3,00, hvorefter det blev lukket et stykke tid senere.
Dernæst kom Expekt ud med odds 8!!! på mål nr 2. (Et KÆMPE overodds i mine øjne). Det blev dog lynhurtigt spillet ned i odds 5, hvor det stadig står i skrivende stund. Stadig et SUPER-odds i mine øjne. Scandic er ude med odds 4,50, ligesom Unibet. Betemt også et mere end godkendt odds.

I de 3 foregående år hvor årets mål er blevet valgt, har vi ved at blive enige om at stemme på et bestemt mål (selvfølgeligt samtidig med at det har været det bedste!!) kunnet hjælpe "vores" mål til at vinde afstemningen. I år burde ikke være anderledes. Den eneste forskel er at vi i år kan få et betydeligt højere odds end de foregående år på det klart bedste mål (i mine øjne), hvilket kun er positivt. Jeg håber folk herinde er enige.

Een ting er ihvertfald helt sikkert, og det er at mål nr. 2, Raoul Kouako, får en hel bunke stemmer herfra d. 6 jan! :-)

156 Kommentar

Tilføj kommentar