18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

AO 2015 trading tråd

68 kommentarer
9 Visninger
Hej, jeg vil forsøge at lægge nogle tips ud til AO her, alle med henblik på trading. Jeg elsker outsidere, så man skal være opmærksom på den store risiko og sætte sine stakes derefter.

Indtil videre er jeg på:

Berdych: odds 70 hos Tonybet. Tonybet ligger her en anelse højere end Pinny. Han er i manges øjne en kedelig spiller, men også en solid spiller. Sidste år nåede han semifinalen, og skulle han gå dybt igen i år, så er der gode chancer for at han er nede i odds 12-15 stykker.

Madison Keys: Kæmpe potentiale, men også kæmpe udfald. Tonybet lå her på 151, hvilket er LANGT over markedet, hvor hun er omkring 100. Ved en god lodtrækning kan hun sagtens nå 3. eller 4. runde, og vil der være faldet en del.

Makarova: Lav indsats, da jeg ikke ved hvor hun står. Nåede sidste år 4. runde, og gik frem på ranglisten hele året. God på hardcourt. Odds 100 hos Tonybet er også over markedet (eller højt)

V. Williams: Har fået en god start på året, er god på HC og ofte også god først på året men samtidig ved at være oppe i årene. Hun røg i første runde til netop Makarova sidste år, men vandt efterfølgende en HC turnering i Doha, hvor hun blandt andet slog Wozniacki. Odds 128 hos Pinnacle.

Så spiller jeg nok lidt på Sharapova på et tidspunkt, omkring odds 8,5 - mest fordi jeg ikke har tro på Halep og Williams pt.

Byd gerne ind.

Venligst
T

68 Kommentar

Tilføj kommentar