Når ikke at skrive meget om denne kamp, da jeg har en lille dreng, der er lidt småsløj. Vil dog lige gøre opmærksom på, at det lige er lykkedes mig at få odds 2,6 (2,47 efter komm.) på over 2,5 mål hos Betfair. Markedets højeste ligger på 2,38 (bla. Stanjames), så det er et godt odds.
PSG har 3 af de sidste 6 over, både ude og generelt. Amiens har kun en enkelt af de sidste 6 over, men dog 3 af de sidste 6 hjemmekampe.
PSG burde være det bedste hold, men samtidig så har de såvidt jeg kan se en kamp for overlevelse i den bedste række, så er lidt i tvivl om deres motivation og indstilling.
Et andet (ubrugeligt) argument er, at der ofte bliver scoret en anelse flere mål i cup-kampe.
Jeg ved det er tyndt, men håber andre vil følge op.
GL
T
PSG har 3 af de sidste 6 over, både ude og generelt. Amiens har kun en enkelt af de sidste 6 over, men dog 3 af de sidste 6 hjemmekampe.
PSG burde være det bedste hold, men samtidig så har de såvidt jeg kan se en kamp for overlevelse i den bedste række, så er lidt i tvivl om deres motivation og indstilling.
Et andet (ubrugeligt) argument er, at der ofte bliver scoret en anelse flere mål i cup-kampe.
Jeg ved det er tyndt, men håber andre vil følge op.
GL
T