18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

American Idol 2007 "Chris Sligh"

Jeg må indrømme at jeg egentlig ikke er så meget til Idols, hverken den amerikanske eller nogen anden. Men nyder faktisk et billigt grin hver Lørdag kl.20.00, når man her i starten ser alle dem som virkelig ikke kan synge og bare er total til grin..
MEN!! I lørdags, skete det..! Jeg fik gåsehud og total optur, da Alabama gutten "Chris Sligh" trådte op foran Simon og de andre og sang Seals "Kiss from a rose" P.Abdul var helt væk og rejste sig op og gav stående bifald bagefter hans prøve.
Jeg er ikke et sekund i tvivl om at "Chris Sligh" vinder eller ihvertilfælde ender imellem de 2 bedste, men kan ikke se nogen der når ham til sokkeholderne.
I Danmark (Tv3) er vi kun lige startet, men har nu været inde og tjekke op på American idols hjemmeside. Der er 12 tilbage nu, og Chris er blandt dem (of course)..

Til alle jer der er interesseret, vil jeg påstå, at Chris er et super-bud som endelig vinder. Charmerende, anderledes og synger fantastisk.!!!!

Jeg har nu prøvet at finde bookies som udbyder odds på American idol 2007, men kan ikke finde nogen, håber der er nogen af jer herinde, der kan fortælle mig, eller har fundet/set odds på arrangementet hos en bookie eller flere..
Lad mig meget gerne høre odds på min super-favorit "Chris Sligh"

På forhånd tak..!!

27 Kommentar

Tilføj kommentar