18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

AGF i top-3 2011/2012

Nordic giver 25 gange igen på dette væddemål, mens Scandic til sammenligning giver pengene 50 gange igen for at århusianerne løber med titlen!

Jeg er ikke AGF'er og tror egentlig ikke meget på, at de ender i top-3, men mener at der er value i spillet!

FCK er desværre i en klasse for sig, hvorfor der er to pladser at spille om.

OB, FCM og BIF er sædvanligvis store favoritter til at slutte på de tre efterfølgende pladser.

Med det de tre hold har præsteret i foråret, ser jeg ingen grund til, at hvilket som helst af de andre hold i ligaen, ikke kan blande sig i top-3.
Jeg har set flest af OBs kampe i foråret, og kan ikke huske, hvornår de sidst har holdt så lavt niveau så længe. Og alligevel ligger de til at nuppe andenpladsen og en CL kval.kamp!!!

Med lidt held, så får de tre nævnte klubber i næste sæson lov at bruge lidt kræfter i Europa, hvilket kan koste lidt i den hjemlige liga. Bliver desværre nok kun lidt....

AGF kommer op med selvtilliden i orden. Fra Århus lyder det, at de denne gang vil komme med en mere ydmyg tilgang til tingene, hvilket formentlig vil vise sig at være en god ide!

Det er for spillet desværre yderst sjældent set, at en oprykker går i top 3. MEN i 1993 tog OB sølvet efter en tur i Kvalifikationsrækken - så det lader sig altså gøre :)

2 Kommentar

Tilføj kommentar