18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

100.000 $ Turnering!

18 kommentarer
1 Visninger
Har kvalificeret mig til de åbne Finske mesterskaber i online poker på Expekt. Der er 100.000 $ garanteret præmiepulje, og man starter med 2.500 chips, og blinds stiger hvert 20. min.

Har aldrig spillet med i så dyr en turnering før, og er normalt meget tight i turneringer, blandt andet kan jeg godt finde på at folde AK, da jeg ikke vil indblande mig i en 50/50 situation tidligt, men jo senere i turneringen, jo lavere kicker behøves mit es at have, før jeg pusher all in, hvis nødvendigt.

Mener der skulle være en eller flere pokereksperter her på sitet, så nogle som kan give nogle gode råd, til sådan en turnering som denne? Jeg tænker stadig på at spille tight, men hvor tight, for efter nogle timer skal man jo gerne have vundet nogle potter, men skal jeg spille ultra tight, eller mere loose, på grund af det høje bye in, da dette måske gør at folk bliver mere stramme i deres spil? Håber på en god poker debat om dette emne, MVH Tafi

18 Kommentar

Tilføj kommentar