18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

VSH 2002 - Roskilde Håndbold (DFC)

Jeg er enig i, at Roskilde skal være favoritter, og 2-tallet er imo spilbart ned til 1,40. Jeg tillader mig at komme med lidt supplerende info:

For spillet:
- Roskilde har oprustet kraftigt og har før sæsonen fået 9 nye spillere ind (stort set alle spillere, som er tiltænkt betydende roller på holdet)
- VSH slider med angrebsspillet, hvor man i den grad mangler skudkraft. Bagspillerne Nicoline Brøns og Nanna Stormly er bedre i gennembrudsspillet og til indspil til stregen, end de er til at skyde ude fra
-Tidligere VSH-keeper Nadia Chahade skiftede før denne sæson til netop Roskilde. Hun stod efter sigende fremragende mod Hadsten senest
- I Louise Olsen har Roskilde eet af ligaens absolut mest spændende navne

Imod:
- VSH-træner Troels Brøns er lidt af en taktisk troldmand - særligt hvad angår defensiven
- VSH's midterblok med Meyer, Mott og Brix er særdeles kompakt, og den kan gøre det svært for Roskilde-offensiven
- Roskildes store kreatør Louise Olsen har haft en svær sæsonstart, hvor hun blandt anden har kæmpet lidt med fysikken efter at have tabt en del kg op til sæsonstart
- Roskildetræner Kristian Kristensen har efterlyst ledertyper på sit hold, og bundniveauet har til tider været lavt (tabte bl.a. til oprykkerne fra Rødovre)

HBOLD.dk har i øvrigt en optakt til netop denne kamp.
Denne tråd er relateret til VSH 2002 - Roskilde Håndbold

2 Kommentar

Tilføj kommentar