18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

San Diego Chargers - Baltimore Ravens (Pingvin263)

Pas på med Ravens, da de har det med at levere nogle knap så prangende præstationer, når de spiller udenfor divisionen og på udebane.

De er 2-6 SU i denne situation, hvis vi medtager sidste sæson, mod hold med en sammenlagt record på 44-66.

De to sejre er kommet mod Rams (2-14, 1-7 home) i sidste sæson, som de besejrede med 37-7 og Chiefs (1-9, 0-5 home) i denne sæson, hvor de trak det længste strå med 9-6 - altså begge sæsoners dårligste hold.

Læg dertil at de har et yderst vigtigt divisionsopgør i næste uge mod Steelers.

Tager vi ovenstående situation og kigger på deres præstationer på udebane, udenfor divisionen og før et divisionsopgør, så er de 0-3 mod hold med en combined record på 24-18, men med en sammenlagt score på 44-99.

Et af disse opgør var netop mod Chargers (8-8) i sidste sæson, hvor man tabte med 14-34.

Mht. at Chargers forsvar skulle være sårbare overfor både kast og løb, så er de #19 mod kastet og #3 mod løbet, hvor Ravens er #23 mod kastet og #27 mod løbet.

Ravens er #16 i pass og #25 i run offense, hvor Chargers er #17 i pass og #22 i run.

At det skulle tale specielt for Ravens chancer, kan jeg heller ikke rigtig se? Nuvel har du et argument i form af skader, men jeg vil nu godt se mere end Broncos kampen, hvor de gav +100 yds rushing væk, før jeg konkluderer, at de lige pludselig er ekstra sårbare overfor løbet.

Ydermere er Ed Reed blevet suspenderet og altså ikke med for Ravens på søndag.

Med ovenstående in mente er jeg helt på linie med bookmakerne, der har Chargers som favorit.
Denne tråd er relateret til Los Angeles Chargers - Baltimore Ravens

4 Kommentar

Tilføj kommentar