18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Romain Feillu - Borut Bozic (Pingvin263)

Jeg kan i virkeligheden godt følge dit odds, og jeg synes også, at Bozic skal være favorit i den her duel (om det er nok til, at der er værdi synes jeg er på grænsen. Jeg vil umiddelbart give ham 52-55%), men jeg er dog ikke enig i din argumentation. Du skriver, at du tror, at "spurten bliver for hård for den kleine franskmand (/Romain Feillu)". Det er jeg altså meget uenig i; Feillu er slet, slet, slet ikke så dårlig på en etapeafalutning som den i morgen - f.eks. blev han nr. 6 til VM i KBH på Geels Bakke, som minder rigtig meget om etapen i morgen.

Argumentationen ligger for mig primært i, at Feillu ikke havde en nær så god 2012-sæson, som de foregående 2-3 sæsoner (hvor hans niveau helt sikkert var over Bozic's), og noget kunne tyde på, at han har mistet sit gamle niveau, for 2013 har indtil videre ikke være bedre. Omvendt så virker Bozic til at være i rigtig fin form med en god prolog og en godkendt 1. etape.
Denne tråd er relateret til Romain Feillu - Borut Bozic

2 Kommentar

Tilføj kommentar