18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Hvor spiller Edinson Cavani 1. september 2013? (Nebelong)

Dette er bestemt et interessant spil, omend jeg synes at Ladbrokes har lagt en fin linje på dette spil. Jeg kommer ikke over 15 % på at han bliver i Napoli. Det er efterhånden en del år, at Cavani har været jaget vildt af storholdene i Europa og det må efterhånden snart være tiden, at han kommer videre.

Jeg synes du fejlfortolker det første citat, du har sat ind fra Cavani en smule. Jeg synes det lugter kraftigt af at han prøver at presse sin egen pris ned ved at sige, at han ikke selv mener, at han er €63 millioner værd. Desuden siger han jo faktisk også, at han vil få taget en snak med Laurentiis omkring denne pris, da han synes det er vigtigt at forlade klubben på en ordentlig måde. Hermed synes jeg han kraftigt antyder at han gerne vil forlade klubben her til sommer.

Jeg kan desuden ikke huske, hvornår en klubpresident og træner har været ude at sige andet end at de vil have aktiveret en eller anden vanvittig frikøbsklausul, før de lader en vigtig spiller gå. Alt andet vil være vanvittigt, da de jo udelukkende har interesse i at få skruet prisen så højt op som muligt så lige netop denne slags røgslør vil jeg ikke pålægge for stor betydning.

Jeg synes godt du kunne have skrevet lidt om de bejlere, der er til ham i øjeblikket, da dette aspekt er super vigtigt i forhold til, hvorvidt han bliver solgt.

Chelsea er helt klart ude med snøren efter Cavani og der spekuleres faktisk i disse dage i, at de allerede har en aftale på plads. Jeg tvivler desuden personligt på at Mourinho tør at sætte sin lid til Fernando Torres og Demba Ba.

Sandsynligheden for at Real Madrid misser Gareth Bale bliver også større og større, hvilket kan aflede deres opmærksomhed hen mod Cavani i stedet, der tidligere har været kædet sammen med kongeklubben.

Så er der de sædvanelige bejlere til alle storspillere i hele verden, Manchester City og Anzhi. Jeg anser det som højst usandsynligt, at han skifter til Anzhi, da jeg virkelig ikke kan se, hvad han skulle få ud af et skifte til Rusland. Manchester City er bestemt en mulighed, men jeg tror Pellegrini er fint tilfreds med hans bredde i truppen oppe foran i øjeblikket. Specielt, når det tyder på at han satser på Dzeko i langt større grad end hans forgænger.

Jeg har ikke glemt Monaco, men de har lige fået Falcao. Jeg tvivler på at de vil gå balls deep igen og gå efter Cavani som makker til columbianeren. Også selvom det kunne være super interessant at se!
Denne tråd er relateret til Hvor spiller Edinson Cavani 1. september 2013?

13 Kommentar

Tilføj kommentar