18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Hestetip! 02.02.2011! 4-5 tips i dag!

66 kommentarer
2 Visninger
Hej igen, så er jeg tilbage fra skammekrogen, det var selvfølgelig forkert af mig at reklamere for min hjemmeside på den måde:) Men lad os gøre det godt igen men nogle forhåbentligt gode tips til i dag! Tak til alle jer der har skrevet PM til mig og har fået forklaring på hvorfor der ikke kommer de store analyser, folk skal være velkommen til at skrive en PM til mig med spørgsmål. Her kommer tipsene:

1: 14.40 Lingfield, FREQUENCY til at vinde eller place. Odds 2.62.
(OBS! I dette løb løber også hesten ANJOMARBA som også er en dygtig hest, denne hest kan i øjeblikket fås til odds 3.75 og burde overvejes. En af de to heste burde vinde løbet!)

2: 15.50 Newcastle, ALLANARD til at vinde eller place. Odds. 2.02.

3: 16.30 Leicester, TAFIKA til at vinde eller place. Odds 1.59.

Det første løb er lidt tæt pakket, så det er ikke den jeg anbefaler allermest af de tre løb i dag! Jeg har en mere i ærmet der er værd at prøve, og den får en lille forklaring på hvorfor, her kommer tippet først:

Newcastle, 16.50, STAR PLAYER til at vinde eller place. Odds 3.9 for en 1.plads.

STAR PLAYERs sidste tre løb har resulteret i en sejr og to 3.pladser i løb der minder meget om det løb den deltager i i dag.
Der er 9 heste i løbet og ingen af dem har nogle specielle jockeyer på sig. Sidste gang slog STAR PLAYER en hest der hedder ARCTIC MICK med tre længder, samme ARCTIC MICK vandt senere et løb i Navan med nogle rigtig dygtige heste i. Så ved sammenligning ved vi at STAR PLAYER er en dygtig hest der er i form. Den vigtigste fact, og den mest spændende, er dog at STAR PLAYERs tophastighed er klasser bedre end de andre hestes i løbet, om det kommer til at betyde noget i slutfaserne over de 3miles, kan vi kun glæde os til at se senere på dagen. Den har ihvertfald fået nok hvile og har en god form på blød grund som der løbes på i Newcastle. Jeg har selv store forventninger til STAR PLAYER i dag da mange ting peger i dens retning, om forventningerne bliver indfriet til nogle flotte odds kan jeg kun krydse fingre for. Det er ikke altid at man er så heldig. Men STAR PLAYER burde være et forsøg værd i dag til den flotte pris.

Pøj pøj med det.

66 Kommentar

Tilføj kommentar