18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

EM i håndbold for kvinder (Pingvin263)

Undrer mig lidt over dette spil af flere årsager.

Først og fremmest nævner du det, at hun er fast straffeskytte som en af de væsentligste faktorer. Ved det seneste optaktsturnering Møbelringen Cup scorede hun kun på straffe i en kamp, hvor det blev til 2 straffescoringer. Både Riegelhuth og Gosse scorede begge 3 gange på straffe ved denne turnering og derudover scorede Ida Alstad en enkelt gang på straffe. Ved den seneste slutrunde OL scorede hun da også hele 10 mål på straffe. Men med til historien hører det, at de brugte 5 forskellige straffeskytter ved OL og at de andre 4 kun scorede på 4 ud af 12 forsøg, hvilket var årsagen til at Sulland fik lov til at skyde 13 gange. Ved Brasilien skød hun stort set alle straffekast, men der var hun også ualmindelig varm.

Derudover vil jeg påpege 3 andre ting som taler mod dit spil.

Sulland har i mine øjne fået hårdere konkurrence på højrebacken fordi Bjørndalen er udtaget i stedet for Tonje Nøstvold som tidligere har været hendes konkurrent. Nøstvold er langt mere joker-agtig end Bjørndalen som holder højt bundniveau.

Højrefløjen Armanda Kurtovic er skadet og der er ikke udtaget andre højrefløje. Derfor er Riegelhuth den eneste højrefløj som er udtaget og jeg tror hun får 60 minutter hver kamp.

Stregspilleren Frafjord har været skadet i månederne op til EM og vil formentlig blive sparet så vidt muligt, da der har været tvivl om hendes tilstand helt op til idag. Særligt i angrebet da hun har sine klare forcer i forsvaret set i forhold til Heidi Løke. Derfor tror jeg Heidi Løke får 80-90% af spilletiden i angrebsspillet.
Denne tråd er relateret til EM i håndbold for kvinder

3 Kommentar

Tilføj kommentar