18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Elite 3000, Helsingør - B 93 (Kellogs)

Sidste sæsons topscorer for Elite 3000, Casper Sørensen starter formentlig på bænken i dag - Frick har taget hans plads efter en forrygende form. De sidste 2 uger har han opbygget en fantastisk form - det er bl.a. blevet til 5 mål i en u-kamp, men også oplæg og mål i 2. division øst er det blevet til. Tror han løber fra B93 forsvaret her i dag (han har gået på college i usa, og her trænede han atletik - 100 m, derfor er han endnu hurtigere end da jeg gik på græsgangene i Helsingør og så ham spille).

Elite 3000 har skiftet formation/spiller endnu en gang - første kamp med denne ændring var mod B1908. siden er det blevet til 1 point mod Vanløse, 0 point mod Hvidovre, 3 mod Birkerød og så de 3 mod B3908. De har været spilstyrende i de 3 af kampene - så ikke kampen mod Hvidovre og har heller ikke læst om den, men er ret sikker på Hvidovre havde spilovertaget her.

Jeg kan ikke andet end at tro på mit hold i dag, det ved du nok også Kellogs ;)

Om jeg finder værdi i spillet, er også svært at overveje - få procenter ændre om der er værdi eller ej.

Held og lykke med dit spil!
Denne tråd er relateret til FC Helsingør - B 93

4 Kommentar

Tilføj kommentar