18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Cykling 2026

7 Visninger
Jeg har oprettet tråden med det formål at vi kan få skabt et forum, hvor vi kan dele tanker, forventninger og spilforslag til sæsonens løb.

Jeg har selv følgende spil på E3 i dag.

Per Strand Hagenes i top 10 til odds 5 ved Unibet.
Joshua Tarling top 10 til odds 6 ved Unibet

Jeg synes ikke feltet der voldsomt skarp ud i år, hvor ryttere som Van Aert, Ganna, Jorgenson og Brennan mangler. Det åbner døren for bl.a. Hagenes (Visma) og Tarling (Ineos) som begge bør have en beskyttet rolle. Jeg ser dem være med i gruppen lige under MvDP og Mads P.

Tarling kan være meget op og ned, men de dage, hvor han rammer den er han også utrolig giftig. Han har desuden et rigtig stærkt hold til positionskampen, som altid er vigtig og derfor tror jeg på han sidder rigtigt og får han først et lille forspring fra en mindre gruppe i afslutningen er han meget svær at hente.

Han har oftest været hjælper i klassikerne, så han kan være svær at vurdere, men han virker til at være i god form i bl.a. Denain, hvor det nok mest var rutinen der gjorde han ikke lavede et resultat. Laporte er nok kaptajnen, men forventer at Strand Hagenes er Vismas nummer 2. Han har et fornuftig punch på brostenbakkerne, men er dog ikke hurtig, hvis han kommer ind i en større gruppe og her vil de nok gå med Laport, hvis de begge sidder der.

Der er ingen tvivl om at MvDP er favorit og den tætteste konkurrent må være Mads P, som på trods af sin dårlige optakt kørte et rigtig flot Sanremo, men der er trods alt lidt spørgsmålstegn ved begge 2 da MvDP styrtende i Sanremo og slog hånden, så det bliver spændende, hvordan løbet bliver kørt.

Jeg tror på det ender med en mindre gruppe, som skal slås om de sekundære placeringer efter MvDP og måske Mads P og i sådan en gruppe er der mulighed for både Tarling og Hagenes sidder.

Tror man på en større gruppe kan man kigge mod Ben Turner som bør passe godt til løbet og han bør også være beskyttet ved Ineos sammen med Tarling.
Tror dog det kræver at løbet ikke bliver kørt alt for offensivt.

Jeg håber andre vil deltage med viden, sparring og gode råd 😊

Tilføj kommentar