18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Crystal Palace - Tottenham (andy2630)

Spændende at du kaster dig ud i et rimelig offensivt handicap-spil, mod et selvtillidsfyldt hold. Oddset er ikke rigtig fanget på toppen, da man hos Unibet pt. kan hente 2,75 på samme spil som asian -1,5 variant.

I forhold til selve analysen mangler jeg nogle punkter "imod" spillet, så man kan se at du har sat dig ind i kampen, og at det ikke blot er et "sikkert" bet. Jeg kunne desuden også bruge en smule info om hvorvidt de skadede spillere er vigtige for holdene, eller om det er reserver der alligevel ikke har den store betydning.

Sidste kommentar jeg har, er til et af dine argumenter. Du beskriver at Palace er placeret midt i tabellen og at motivationen derfor er begrænset i forhold til Spurs.
Dette er jeg dybt uenig med dig i. Tottenham er topmotiverede - den er god nok, Men hvis man kigger nærmere på tabellen, så er Palace ganske rigtigt nr. 12 men blot med 7 points ned til Swansea der er under nedrykningsstrege. Man har i den grad brug for points, og skal nok ud og hente minimum 3 points mere i de resterende 5 kampe for at være nogenlunde sikre på overlevelse. Motivationen hos Palace bør derfor være helt enorm, så på dette punkt ser jeg ingen forskel på holdene. Spurs er desuden markant bedre på hjemmebane (Måske fordi White Hart Lane) har en mindre banestørrelse end de fleste andre stadions i ligaen, og samtidig er Selhurst Park kendt for suveræn stemning, så Palace forventes at få særdeles god opbakning fra fansene efter en flot stime af resultater.

Jeg håber du tager mine kritikpunkter som konstruktivt, og som noget du kan bruge i dine fremadrettede analyser, for jeg synes umiddelbart du har gjoirt dig nogen fine tanker, har sat analysen overskueligt op og det er dejligt du har givet bud på startopstillinger. Jeg mangler som sagt blot nogle argumenter "imod" spillet også, så man kan se du er bevidst omkring faldgruberne i dette spil.

Jeg er ikke personligt helt enig i værdien i dette spil, men jeg vil bestemt ønske dig alt mulig held og lykke med spillet.
Denne tråd er relateret til Crystal Palace - Tottenham

Tilføj kommentar