18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

AGF - SønderjyskE (Brainles360)

Heysan :)

Jeg forstår ikke, hvorfor der står "(Tipsbladet)" oppe øverst? Er det, fordi du har nuppet spillet fra dem? Eller er de to første spalter lånt fra Tipsbladet? Eller?

Angående spillet - jeg vil slet ikke udelukke, at du har findet et fint spil med værdi i. Jeg har dog mine tanker omkring, om den skal være så stor - altså værdien og hans scoringschancer. Jeg har selv lagt et tip ud om Akharraz (et spil, man naturligvis også kan mene om, hvad man vil) til at score. Jeg har givet ham 26 procent. Jeg har siddet og vendt og drejet tingene lidt her, og uanset hvad kan jeg ikke give Sloth bedre chancer for st score i denne kamp end Akharraz.

Sloth scorede kun ét mål i hele sidste sæson, og han har dermed allerede scoret 300 procent flere kasser nu end i hele sidste sæson. Det kan selvfølgelig, som du også er inde på, have noget med at gøre, at han har fået en ny rolle på holdet. Uanset hvad er det selvfølgelig flot og både godt for ham og AGF.

Igen - jeg vil give dig ret i, der kan være fornuft i at spille Sloth til dette odds, men jeg synes, det er lidt for tidligt, at man gør ham til en bedre målscorer end Akharraz, selvom Sloth har scoret et enkelt mål mere end ham lige p.t.

Men held og lykke med spillet :)
Denne tråd er relateret til AGF - SønderjyskE

2 Kommentar

Tilføj kommentar