Hej Alle,
Jeg er ny her på siden, efter at have læst gode indlæg og endnu bedre svar.
Jeg oprettede en konto hos Betsson, med nem-id og hele molevitten. Jeg benyttede mig af bonustilbuddet med 1000 ,- og alt var fint. Herefter vandt jeg på et par spil på kontoen, og da bonussen var færdigspillet - var jeg klar til at få udbetalt mine midler. Det er nu at problemet opstår.
To dage efter jeg har foretaget en udbetaling, modtager jeg et opkald fra Betsson hvor de spørger mig om personlige oplysninger, samt spørgsmål om sidste placerede væddemål for at få verificeret kontoen (dette finder jeg først ud af, da jeg ringer til dem bagefter - fordi jeg aldrig fik præsenteret formålet med opkaldet).
Jeg skriver og bliver fortalt at der vil gå 24-48 timer før jeg får svar på om min konto er godkendt (allerede her WTF), da regnskabsafdelingen kigger kontoen igennem.
48 timer efter, spørger jeg til status - hvor jeg får af vide at der ikke er kommet svar fra regnskabsafdelingen endnu, men at de hurtigst muligt (igen 24-48 timer, hvilket de ikke kunne garantere efter spørgsmål om dette) vil få svar, samt at min udbetaling er annulleret og trukket tilbage til min konto.
Er der andre der har oplevet dette, eller noget lignende?
Jeg syntes at dette virker lidt mistænksomt, da jeg har forhørt mig hos venner, der uden verificeringsopkald har kunne udbetale midler (også 1. gangsudbetaling)
Mvh En fortvivlet "better"
Jeg er ny her på siden, efter at have læst gode indlæg og endnu bedre svar.
Jeg oprettede en konto hos Betsson, med nem-id og hele molevitten. Jeg benyttede mig af bonustilbuddet med 1000 ,- og alt var fint. Herefter vandt jeg på et par spil på kontoen, og da bonussen var færdigspillet - var jeg klar til at få udbetalt mine midler. Det er nu at problemet opstår.
To dage efter jeg har foretaget en udbetaling, modtager jeg et opkald fra Betsson hvor de spørger mig om personlige oplysninger, samt spørgsmål om sidste placerede væddemål for at få verificeret kontoen (dette finder jeg først ud af, da jeg ringer til dem bagefter - fordi jeg aldrig fik præsenteret formålet med opkaldet).
Jeg skriver og bliver fortalt at der vil gå 24-48 timer før jeg får svar på om min konto er godkendt (allerede her WTF), da regnskabsafdelingen kigger kontoen igennem.
48 timer efter, spørger jeg til status - hvor jeg får af vide at der ikke er kommet svar fra regnskabsafdelingen endnu, men at de hurtigst muligt (igen 24-48 timer, hvilket de ikke kunne garantere efter spørgsmål om dette) vil få svar, samt at min udbetaling er annulleret og trukket tilbage til min konto.
Er der andre der har oplevet dette, eller noget lignende?
Jeg syntes at dette virker lidt mistænksomt, da jeg har forhørt mig hos venner, der uden verificeringsopkald har kunne udbetale midler (også 1. gangsudbetaling)
Mvh En fortvivlet "better"