18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Unibet kundeservice

6 kommentarer
23 Visninger
Indrømmet, min irritation tog nok overhånd da jeg skrev nedenstående mail, men er ikke sikker på om jeg Unibet er i sin gode ret til at svare som de gør. Er det okay at de smider mig ud som kunde fordi jeg ytrer min utilfredshed? Jeg modtager gerne feedback, om I er på eller Unibets side!

Mail fra mig til Unibet:
Amatører! Intet mindre end nogle amatører har I været i overgangen fra .com til .dk-sitet, i hvert fald hvad angår min konto. Jeg havde svoret at jeg aldrig ville have noget at gøre med Jer igen, men i og med at I har opkøbt Bet24 og jeg har penge flyttet til Jer, så er der desværre ingen vej uden om.
Hændelsesforløbet:
1) I overgangen til det danske site sender I mig en del mails om hvad jeg skal gøre og hvordan jeg skal forholde mig. Der står blandt andet i et par mails at hvis man har en konto i €, så kan I ikke flytte kontoen til det danske site og man skal derfor oprette en ny. Det gør jeg så i god tro om at jeg kan spille videre hos Jer når jeg har verificeret den.
2) Systemet tillader åbenbart ikke at jeg opretter denne konto og jeg kan ikke logge ind på den. Jeg snakker med en medarbejder, der forsikrer mig at nu skulle det være i orden. Det viser sig ikke at være tilfældet og jeg prøver så det samme igen nogle uger senere. Stadig intet resultat. Tredje gang er lykkens gang, tænker jeg, men nej, heller ikke denne gang er der resultater at hente.
3) Jeg har nu givet op, men opkøbet at Bet24, gør at jeg ikke har nogen anden udvej end at prøve igen. Jeg får nu nedenstående mail som er meget tvetydig og jeg prøver derfor med mit Bet24 login, der ikke giver noget resultat. Jeg prøver derefter med min nye konto, KrelleTC, igen uden resultat. Min gamle .com-konto, som I skrev ikke kunne flyttes giver imidlertid resultat, men ved indtastning af CPR-nummer ift. at flytte den over, siger den at jeg skriver det forkert. Jeg griner højlydt, bander og svovler over Jeres elendige site og hader at jeg bliver nødt til endnu en gang kontakte Jeres inkompetente medarbejdere.
Efter al det her lort, har jeg ikke det fjerneste lyst til at spille hos Jer, men mine 100,50$, som min Bet24-konto indeholdte, vil jeg meget gerne have udbetalt! Giv mig nu for helvede noget ordentlig kundeservice. Indtil det virker, tak!!!

Som svar på:Kære ...,
Tak for din henvendelse angående din Unibet konto.
Jeg kan se at den konto som du har hos Unibet er en gammel konto som er lavet på unibet.com. Dersom vi er flyttet over til .dk, så skal du bare følge vejledningen og en ny konto bliver oprettet for dig på Unibet.dk og dine penge på din BET24 bliver ført over til den.
Du behøver ikke at tænke over din gamle Unibet konto da den er tom for kontanter.

Er du tilfreds med hvordan Birgir har behandlet din henvendelse? Venligst giv din tilbagemelding her, og vær med i lodtrækningen om 1000 DKK !
Hvis du har brug for yderligere hjælp i løbet af din tid hos Unibet, er du velkommen til at kontakte os igen, enten på vores telefon, e-mail eller via vores live-chat.

Med venlig hilsen,
Birgir
Unibet Kundeservice

Unibet svar på min vrede mail:
Du skal logge ind ved Bet24 for at flytte din konto, dette skal du kunne gøre enten i aften eller i morgen. Når din konto er flyttet kan du så udbetale dine penge.

Bare rolig, med den mail du skrev ind til os, skal jeg nok sende det videre så du forhåbentlig ikke er velkommen som kunde mere.


Hvis du har brug for yderligere hjælp i løbet af din tid hos Unibet, er du velkommen til at kontakte os igen, enten på vores telefon, e-mail eller via vores live-chat.


Med venlig hilsen,

Lasse

Unibet Kundeservice

6 Kommentar

Tilføj kommentar