Hej gutter.
Jeg vil lige dele min oplevelse med Unibet med jer. Sagen er, at jeg igennem Betxpert oprettede en konto hos Unibet til sommerens slutrunde. Det gik over al forventning - og så vidt jeg husker, har jeg omkring 20K stående hos dem. Jeg fik hurtigt begrænsning på mine bets, så jeg ville allerede efter 14 dage hæve mine penge. Men men men... i dag 2 en halv måned senere, har jeg endnu ikke hverken modtaget mine penge eller har adgang til min konto.
Sagens forløb:
D. 23/6 lukker Unibet min konto - uden begrundelse. Ingen mails eller opkald. Jeg skriver til dem og bliver derefter bedt om at indsende kopi af kreditkort for- og bagside, ID og adressebevis.
D. 14/7 sender jeg disse dokumenter - uden undtagelser - til Unibet. Samme dag får jeg en bekræftelse fra Jesper fra Unibet om at disse dokumenter nu er videresendt til sikkerhedstjek.
D. 28/7 får jeg svar fra Jesper om at adressebeviset ikke er godkendt, da det max. må være 3 måneder gammelt. 2 UGER EFTER. De skriver nu, at hvis jeg sender mit sygesikringsbevis ind, er alt fint. Inden da rykker jeg for svar d. 15., 20. og 27/7.
D. 2/8 indsender jeg mit sygesikringsbevis. Dette svarer de så på i dag d. 7/9 efter jeg har rykket for svar d. 11., 17., 24., 31/8 samt d. 3/9. HELE 35 DAGE EFTER! Hvad ligner det?
I dag skriver de så:
"Vi må desværre bede dig fremsende kopi af dit kontoudskrift.
På kopiet skal vi kunne se dit navn og kontonummer, samt bankens registreringsnummer."
De har ALLE detaljer og jeg har indsendt ALT, hvad de har bedt om i 2 omgange endda - og nu beder de om mere? Det er helt skandaløs service.
Mvh.
Cello
Jeg vil lige dele min oplevelse med Unibet med jer. Sagen er, at jeg igennem Betxpert oprettede en konto hos Unibet til sommerens slutrunde. Det gik over al forventning - og så vidt jeg husker, har jeg omkring 20K stående hos dem. Jeg fik hurtigt begrænsning på mine bets, så jeg ville allerede efter 14 dage hæve mine penge. Men men men... i dag 2 en halv måned senere, har jeg endnu ikke hverken modtaget mine penge eller har adgang til min konto.
Sagens forløb:
D. 23/6 lukker Unibet min konto - uden begrundelse. Ingen mails eller opkald. Jeg skriver til dem og bliver derefter bedt om at indsende kopi af kreditkort for- og bagside, ID og adressebevis.
D. 14/7 sender jeg disse dokumenter - uden undtagelser - til Unibet. Samme dag får jeg en bekræftelse fra Jesper fra Unibet om at disse dokumenter nu er videresendt til sikkerhedstjek.
D. 28/7 får jeg svar fra Jesper om at adressebeviset ikke er godkendt, da det max. må være 3 måneder gammelt. 2 UGER EFTER. De skriver nu, at hvis jeg sender mit sygesikringsbevis ind, er alt fint. Inden da rykker jeg for svar d. 15., 20. og 27/7.
D. 2/8 indsender jeg mit sygesikringsbevis. Dette svarer de så på i dag d. 7/9 efter jeg har rykket for svar d. 11., 17., 24., 31/8 samt d. 3/9. HELE 35 DAGE EFTER! Hvad ligner det?
I dag skriver de så:
"Vi må desværre bede dig fremsende kopi af dit kontoudskrift.
På kopiet skal vi kunne se dit navn og kontonummer, samt bankens registreringsnummer."
De har ALLE detaljer og jeg har indsendt ALT, hvad de har bedt om i 2 omgange endda - og nu beder de om mere? Det er helt skandaløs service.
Mvh.
Cello