Jeg tilmeldte mig deres julekalender den 9. december. Skulle spille 500 kr. i deres casino for så dagen efter at modtage en bonus på 150 kr., som bl.a kunne bruges i sportsbook.
Dagen efter havde de samme tilbud i deres julekalender. Jeg tilmeldte mig igen og spillede for 500 kr. i deres casino og skulle så den 11. december modtage endnu en 150 kr. bonus. Jeg har dog ikke fået nogen af dem.
Jeg skrev til dem på Livechatten den 10. og fik af vide, at de havde problemer med deres bonus, men at jeg ville få pengene senere på dagen. Det fik jeg ikke og heller ikke dagen efter fik jeg noget. Nu har jeg så modtaget en mail fra dem, hvor de skriver, at jeg slet ikke havde tilmeldt mig den 10. Fik senere en mail, hvor de skriver at jeg først tilmeldte mig efter jeg havde spillet for 500 kr. den 9., hvilket ikke passer.
De vil så alligevel give mig en bonus for den 9., men den har jeg stadig ikke fået og får den formentligt ikke.
Sikke en smøre. Forstår hvis I der læser denne besked er forvirret. Jeg vil bare gerne advare jer om Unibet, der tilsyneladende ikke har styr på deres bonus, som de jo selv giver udtryk for.
Jeg troede, at Unibet var troværdige, det er i hvert fald første gang jeg har problemer med dem. Det er også sidste gang jeg har problemer med dem, for jeg agter ikke at indsætte flere penge hos dem. Fremover bliver det Bet65 der får mine penge (forhåbentlig vinder jeg dem tilbage igen) - de er da troværdige.
Dagen efter havde de samme tilbud i deres julekalender. Jeg tilmeldte mig igen og spillede for 500 kr. i deres casino og skulle så den 11. december modtage endnu en 150 kr. bonus. Jeg har dog ikke fået nogen af dem.
Jeg skrev til dem på Livechatten den 10. og fik af vide, at de havde problemer med deres bonus, men at jeg ville få pengene senere på dagen. Det fik jeg ikke og heller ikke dagen efter fik jeg noget. Nu har jeg så modtaget en mail fra dem, hvor de skriver, at jeg slet ikke havde tilmeldt mig den 10. Fik senere en mail, hvor de skriver at jeg først tilmeldte mig efter jeg havde spillet for 500 kr. den 9., hvilket ikke passer.
De vil så alligevel give mig en bonus for den 9., men den har jeg stadig ikke fået og får den formentligt ikke.
Sikke en smøre. Forstår hvis I der læser denne besked er forvirret. Jeg vil bare gerne advare jer om Unibet, der tilsyneladende ikke har styr på deres bonus, som de jo selv giver udtryk for.
Jeg troede, at Unibet var troværdige, det er i hvert fald første gang jeg har problemer med dem. Det er også sidste gang jeg har problemer med dem, for jeg agter ikke at indsætte flere penge hos dem. Fremover bliver det Bet65 der får mine penge (forhåbentlig vinder jeg dem tilbage igen) - de er da troværdige.