Hej venner,
Jeg skriver her, da jeg godt kunne tænke mig lidt hjælp eller råd til videre process.
Sagen er sådan, at jeg oprettede en TonyBet konto d. 25 februar 2016, hvor jeg indbetalte 500 kr, og fik en bonus på 500 kr oveni.
Så der var 1000 kr til rådighed at spille for på profilen.
Det lykkedes mig så, efter et par dage at gennemspille bonus kravene op, og var muligt at foretage en udbetaling.
Jeg foretog en udbetaling på 57.760 kr mandag d. 29 februar 2016.
To dage efter udbetalingen blev foretaget, modtager jeg en mail, om at jeg skal indsende nogle dokumenter til dem, som, ID, bopæls dokumentation og kreditkort billede.
Det gøre jeg så med det samme igen.
To dage efter, skriver de at jeg mangler at indsende frontsiden af kreditkortet, og at behandlingen af billedet vil tage op til 72 timer.
Det gøre jeg så også med det samme.
Dagen efter modtager jeg en mail, hvor de skriver at billedet er for utydelig.
Sender de ønskede ting med bedre og højere kvalitet (Kørekort,pas, faktura med adresse, kreditkort, bagside/forside.
Så sent som i dag d.5 marts 2016, modtager jeg endnu en mail, hvor de skriver, at bopæls dokumentet er foldet ( HVILKET DET OVERHOVEDET IKKE ER), og at man ikke kan se kørekortet..
Er virkelig ved at opnå min grænse. Ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre i denne sag.
For mig, virker det som om, at de prøver at trække sagen så langt ud som muligt. Må indrømme jeg også bliver ekstra bekymret, når jeg har læst meget om folks dårlige oplevelser med TonyBet.
Og det skal iøvrigt også understreges, at de ingen chat service har, intet telefonisk nr, ingen dansk talende konsulent...Alt foregår pr mail, med en ventetid på 3 dage for svar.
Utrolig ringe service.
Hvordan kommer jeg videre her fra? Hvad er jeres erfaringer eller anbefalinger.
Mange tak på forhånd.
Garcia
Jeg skriver her, da jeg godt kunne tænke mig lidt hjælp eller råd til videre process.
Sagen er sådan, at jeg oprettede en TonyBet konto d. 25 februar 2016, hvor jeg indbetalte 500 kr, og fik en bonus på 500 kr oveni.
Så der var 1000 kr til rådighed at spille for på profilen.
Det lykkedes mig så, efter et par dage at gennemspille bonus kravene op, og var muligt at foretage en udbetaling.
Jeg foretog en udbetaling på 57.760 kr mandag d. 29 februar 2016.
To dage efter udbetalingen blev foretaget, modtager jeg en mail, om at jeg skal indsende nogle dokumenter til dem, som, ID, bopæls dokumentation og kreditkort billede.
Det gøre jeg så med det samme igen.
To dage efter, skriver de at jeg mangler at indsende frontsiden af kreditkortet, og at behandlingen af billedet vil tage op til 72 timer.
Det gøre jeg så også med det samme.
Dagen efter modtager jeg en mail, hvor de skriver at billedet er for utydelig.
Sender de ønskede ting med bedre og højere kvalitet (Kørekort,pas, faktura med adresse, kreditkort, bagside/forside.
Så sent som i dag d.5 marts 2016, modtager jeg endnu en mail, hvor de skriver, at bopæls dokumentet er foldet ( HVILKET DET OVERHOVEDET IKKE ER), og at man ikke kan se kørekortet..
Er virkelig ved at opnå min grænse. Ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre i denne sag.
For mig, virker det som om, at de prøver at trække sagen så langt ud som muligt. Må indrømme jeg også bliver ekstra bekymret, når jeg har læst meget om folks dårlige oplevelser med TonyBet.
Og det skal iøvrigt også understreges, at de ingen chat service har, intet telefonisk nr, ingen dansk talende konsulent...Alt foregår pr mail, med en ventetid på 3 dage for svar.
Utrolig ringe service.
Hvordan kommer jeg videre her fra? Hvad er jeres erfaringer eller anbefalinger.
Mange tak på forhånd.
Garcia