18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Tipoco viser sig fra en grim side.

51 kommentarer
1 Visninger
Jeg sætter en dag 220 kr ind på min Tipico konto, med øje udelukkende for to forskellige væddemål. Da jeg på Tipico's mobile platform kommer til godkendelse af indbetaling bliver jeg adspurgt om jeg vil have en 50% bonus, hvilket man skal sætte et flueben i boksen for at modtage. Det ønsker jeg ikke, og undlader at sætte et flueben i boksen. Men da betalingen er overstået erfarer jeg at der står 330 kr på min konto så Tipico har alligevel givet mig bonussen, hvilket så betyder jeg er nødt til at gennemspille 330 kr x antal gange til x antal odds for at få udbetalt noget. Og det ønsker jeg ikke.

Jeg sætter de to væddemål jeg i første omgang havde i sinde til mine 220 kr, herefter gør jeg Tipico opmærksom på at de ved en fejl har tildelt mig en bonus som jeg ikke ønsker at modtage. Herefter vender Tipico tilbage at det er for sent da jeg har brugt af min bonus. Jeg har dog ikke rørt de 110 uønskede kr og gør dem efterfølgende opmærksom på det.

Svaret tilbage fra Tipico er dog igen og igen at jeg har brugt af den bonus som jeg har modtaget.
Det har jeg bare ikke. det ene af mine væddemål tabte jeg mens jeg tabte på det andet, så i skrivende stund står der 295 kr på min konto hvoraf de 110 er den uønskede bonus jeg modtog.

Jeg vil mest af alt gerne have udbetalt min part, 185 kr, men dette er ikke muligt før jeg har gennemspillet dem 3 gange til min odds på 2.

Dårlig behandling hvis du spørger mig.

51 Kommentar

Tilføj kommentar