18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Tipico problemer

7 kommentarer
1 Visninger
Jeg fik en mail fra Tipico om de har en VM bonus på 100%. Indsætter 1000 kr. og får 1000 kr. i bonus. Finder en VM kamp jeg vil spille på men ser jeg max kan spille 5 kr. Prøver nogle andre kampe men desværre kan jeg max spille 5 kr. Skriver til dem og spørger om jeg ikke kan få slettet bonussen så jeg kan få mine 1000 kr retur da jeg ikke kan få dem gennemspillet. Er det ikke noget i vil se på for mig? Her er et print screen af vores Chat

Dennis: Velkommen til Tipico’s Kundeservice! Vent venligst imens jeg gennemgår dine informationer.
Dennis: Hej René. Et øjeblik, jeg kigger lige på din konto.
Dennis: Tak for din tålmodighed. Jeg gør venligst opmærksom på, at begrænsninger bliver fastsat efter flere parametre (f.eks hvilke kampe/ligaer der spilles på, allerede indgåede væddemål og meget mere).

Begrænsningerne bliver løbende rettet til af vores risiko-team. Det betyder desværre, at jeg ikke kan give en konkret udtalelse omkring vores væddemålsbegrænsninger.

Bemærk venligst at du fortsat skal gennemspille din indbetaling mindst én gang, før en udbetaling kan foretages. Dette er i henhold til vores følgende Vilkår og Betingelser:

V.1. Udbetaling fra konto
" Alle indbetalte beløb skal bruges mindst én gang på væddemål/casino-spil. Alle væddemåls-/casino-gevinster kan kræves udbetalt. Tilsvarende bonusbetingelser skal være opfyldte.
Kunden kan til enhver tid få udbetalt et bestående gevinsttilgodehavende eller en del heraf fra sin spillekonto under den forudsætning, at samtlige indbetalinger er blevet bekræftet og alle indbetalte beløb er blevet omsat."
https://www.tipico.dk/dk/vilka…

Ønsker du fortsat bonussen fjernet fra din spillekonto?

You: Du fjerner bare bonussen og så vil jeg gerne have du sender denne henvendelse videre til din overordende da jeg ikke finder det rimeligt at jeg skal gennemspille 1000 kr når jeg har et spilmax på 5 kr per spil :-(
Dennis: Jeg har nu fjernet bonussen fra din konto. Desværre så vil hverken jeg eller min overordnede have mulighed for, at hjælpe dig yderligere i denne forbindelse. Du bør dog have mulighed for at ansøge om yderligere indsats, hvis du ikke kan placere din ønskede indsats.
You: Bare send det videre til din chef. Håber han kan fornuften i jeg får mine penge retur. I sender en mail om 100% bonus jeg sætter 1000 kr ind og får ikke mulighed for at spille dem og i vil ikke sende dem retur
Dennis: Jeg er naturligvis ked af, at du har fået et negativt indtryk af os pga. dette. I denne forbindelse kan jeg desværre kun henvise dig til vores følgende Vilkår og Betingelser:

I. Generelt
12.
Det står frit for Tipico:
- uden begrundelse at afvise anmodninger om oprettelse af en konto
- uden begrundelse at afvise en accept af enkelte væddemål
- at begrænse højden for indsatsen på enkelte væddemål
- at begrænse enkelte kunders indsats
https://www.tipico.dk/dk/vilka…
You: Ok vi kommer hvis ikke videre her. Du må have en god aften
Dennis: Jeg beklager. Tak i lige måde. Vi vil sætte pris på din feedback og håber, at du har et kort øjeblik til at besvare et lille spørgeskema. Når du klikker på 'Afslut Chat', vil dette åbne.

7 Kommentar

Tilføj kommentar