Hej Betxpert, jeg har fået af vide at jeg kan få hjælp med mit problem ved at kontakte jer.
Jeg startede med at oprette en konto på tipico, som jeg så ikke nåede at sende dokumenter ind til, før den blev lukket. Jeg fik af vide at jeg skulle oprette en ny konto, hvilket jeg så gjorde og satte 1000kr. ind, og fik 1000kr. i bonus.
Jeg fik derudover sendt dokumenter ind, som blev accepteret, og jeg blev fuld verificeret.
Efter jeg havde oddset for 2000kr. og vandt, så kunne jeg kun oddse 300-400 kr. af gangen ca.
Jeg fik dog oddset de sidste 4000 kr. igennem som jeg skulle (som dog tog en hel del tid pga. at jeg ikke måtte oddse mere pr. væddemål), og udbetalte bagefter ca. 5000 kr.
Efter et par dage, hvor jeg ikke havde modtaget mine penge på min Skrill-konto, så prøvede jeg at logge ind på min Tipico konto, hvor jeg til min store overraskelse så, at den var blevet blokeret.
Jeg skrev ind til dem, og spurgte hvad der var sket? Jeg troede, at det havde noget at min første konto jo blev lukket, fordi jeg havde været for langsom til at sende dokumenter ind, og at de så havde lukket min anden også ved en fejl.
Jeg ved jo ikke hvordan deres system fungerer.
Men jeg har så i dag fået et svar, som jeg mildest talt er vred over! Svaret lyder således: "Hej Rasmus, Tak for din tålmodighed. Det er korrekt, at du har fået en e-mail, at dine dokumenter blev godkendt, men dette var blot for at tillade en udbetaling fra din konto. Denne er nemlig blevet lukket af vores Sikkerhedsafdeling efter brud på vores Generelle Vilkår og Betingelser. Dette gælder bl.a. følgende betingelser, som du har accepteret og godkendt, da du oprettede din konto hos os: I.5. For at kunne placere et væddemål hos Tipico skal kunden erklære sig indforstået med disse generelle vilkår og betingelser. I.12. Tipico forbeholder sig ret til, uden begrundelse at lukke en eksisterende konto. I dette tilfælde vil kunden få tilsendt en meddelelse om den resterende saldo. Bedrageri eller forsøg på bedrageri navnligt ved placering af væddemål medfører en øjeblikkelig udelukkelse af kunden. I.24. En overtrædelse af Tipicos regler, vilkår og betingelser kan medføre advarsler og lukning af kundens konto. IV.2. Generelt Med oprettelsen af sin spillekonto/indskudskonto erklærer kunden, at han/hun: a) er fyldt 18 år, b) ikke er indskrænket i sin rets- og handleevne, c) ikke anvender penge, der stammer fra ulovlige aktiviteter, d) opretter kontoen til personlig brug og ikke forfølger nogen kommercielle hensiger, e) er bekendt med Tipicos aktuelle vilkår og betingelser og udtrykkeligt accepterer disse. IV.5. En kunde må kun handle på egne vegne og ikke på vegne af andre. IV.11. Det er ikke muligt at overdrage eller sælge spillekontier fra en spiller til en anden. Det er heller ikke muligt at overføre penge fra en spillekonto til en anden. IV.14. Organiserede væddemål Kunder skal placere deres væddemål som enkeltpersoner. Såfremt en eller flere kunder forsøger at placere det samme væddemål flere gange, kan deres væddemål annulleres. Denne ordning kan også anvendes på allerede vurderede væddemål, hvis Tipico har grund til at antage, at flere kunder danner et syndikat, eller hvis de pågældende væddemål blev placeret af en eller flere kunder inden for et kort tidsrum, eller hvis væddemålene blev udarbejdet i fællesskab. I dette tilfælde forbeholder Tipico sig retten til at tilbageholde tilgodehavenderne på kontiene. www.tipico.dk/dk/vilkaar-og-be…
Som nævnt er din konto lukket pga. ovenstående brud og du er ikke længere velkommen til at have en konto hos os.
Dette betyder, at alt hvad der er foretaget på din konto, er blevet erklæret ugyldigt og din oprindelige indbetaling på 1.000 kr., er blevet tilbagebetalt til din Skrill konto. Tak for din forståelse. Med venlig hilsen / Kind regards, Tipico Customer Care Centre "
Jeg har intet gjort galt?
Jeg har oddset på mindst odds 2.00, og jeg har oddset for mindst 6000kr.? Skal jeg melde dem til spillemyndighederne, eller hvad kan jeg gøre? Det er jo fuldstændig til grin, at de kan gøre sådan noget? Jeg har vundet ca. 4000 kr. ekstra end jeg satte ind, og dem vil jeg have!
Jeg har svaret det her tilbage til dem: "Hvad snakker i om? Jeg har ikke gjort noget som helst ulovligt! Jeg har oddset 6000kr. til minimum odds 2.00, og har læst jeres regler igennem igen, og har ikke fundet en eneste ting jeg har gjort forkert! Jeg er fuldstændig ligeglad med at i lukker min konto hos jer, jeg kunne aldrig finde på at spille videre hos en bookmaker som prøver at snyde deres kunder! Men jeg skal have mine penge, som jeg har vundet! Hvis jeg havde tabt mine 1000kr. hos jer, tror jeg ikke på i havde lukket min konto."
Jeg startede med at oprette en konto på tipico, som jeg så ikke nåede at sende dokumenter ind til, før den blev lukket.
Jeg fik af vide at jeg skulle oprette en ny konto, hvilket jeg så gjorde og satte 1000kr. ind, og fik 1000kr. i bonus.
Jeg fik derudover sendt dokumenter ind, som blev accepteret, og jeg blev fuld verificeret.
Efter jeg havde oddset for 2000kr. og vandt, så kunne jeg kun oddse 300-400 kr. af gangen ca.
Jeg fik dog oddset de sidste 4000 kr. igennem som jeg skulle (som dog tog en hel del tid pga. at jeg ikke måtte oddse mere pr. væddemål), og udbetalte bagefter ca. 5000 kr.
Efter et par dage, hvor jeg ikke havde modtaget mine penge på min Skrill-konto, så prøvede jeg at logge ind på min Tipico konto, hvor jeg til min store overraskelse så, at den var blevet blokeret.
Jeg skrev ind til dem, og spurgte hvad der var sket?
Jeg troede, at det havde noget at min første konto jo blev lukket, fordi jeg havde været for langsom til at sende dokumenter ind, og at de så havde lukket min anden også ved en fejl.
Jeg ved jo ikke hvordan deres system fungerer.
Men jeg har så i dag fået et svar, som jeg mildest talt er vred over!
Svaret lyder således:
"Hej Rasmus,
Tak for din tålmodighed.
Det er korrekt, at du har fået en e-mail, at dine dokumenter blev godkendt, men dette var blot for at tillade en udbetaling fra din konto. Denne er nemlig blevet lukket af vores Sikkerhedsafdeling efter brud på vores Generelle Vilkår og Betingelser. Dette gælder bl.a. følgende betingelser, som du har accepteret og godkendt, da du oprettede din konto hos os:
I.5. For at kunne placere et væddemål hos Tipico skal kunden erklære sig indforstået med disse generelle vilkår og betingelser.
I.12. Tipico forbeholder sig ret til, uden begrundelse at lukke en eksisterende konto. I dette tilfælde vil kunden få tilsendt en meddelelse om den resterende saldo. Bedrageri eller forsøg på bedrageri navnligt ved placering af væddemål medfører en øjeblikkelig udelukkelse af kunden.
I.24. En overtrædelse af Tipicos regler, vilkår og betingelser kan medføre advarsler og lukning af kundens konto.
IV.2. Generelt
Med oprettelsen af sin spillekonto/indskudskonto erklærer kunden, at han/hun:
a) er fyldt 18 år,
b) ikke er indskrænket i sin rets- og handleevne,
c) ikke anvender penge, der stammer fra ulovlige aktiviteter,
d) opretter kontoen til personlig brug og ikke forfølger nogen kommercielle hensiger,
e) er bekendt med Tipicos aktuelle vilkår og betingelser og udtrykkeligt accepterer disse.
IV.5. En kunde må kun handle på egne vegne og ikke på vegne af andre.
IV.11. Det er ikke muligt at overdrage eller sælge spillekontier fra en spiller til en anden. Det er heller ikke muligt at overføre penge fra en spillekonto til en anden.
IV.14. Organiserede væddemål
Kunder skal placere deres væddemål som enkeltpersoner. Såfremt en eller flere kunder forsøger at placere det samme væddemål flere gange, kan deres væddemål annulleres. Denne ordning kan også anvendes på allerede vurderede væddemål, hvis Tipico har grund til at antage, at flere kunder danner et syndikat, eller hvis de pågældende væddemål blev placeret af en eller flere kunder inden for et kort tidsrum, eller hvis væddemålene blev udarbejdet i fællesskab. I dette tilfælde forbeholder Tipico sig retten til at tilbageholde tilgodehavenderne på kontiene.
www.tipico.dk/dk/vilkaar-og-be…
Som nævnt er din konto lukket pga. ovenstående brud og du er ikke længere velkommen til at have en konto hos os.
Dette betyder, at alt hvad der er foretaget på din konto, er blevet erklæret ugyldigt og din oprindelige indbetaling på 1.000 kr., er blevet tilbagebetalt til din Skrill konto.
Tak for din forståelse.
Med venlig hilsen / Kind regards,
Tipico Customer Care Centre "
Jeg har intet gjort galt?
Jeg har oddset på mindst odds 2.00, og jeg har oddset for mindst 6000kr.?
Skal jeg melde dem til spillemyndighederne, eller hvad kan jeg gøre?
Det er jo fuldstændig til grin, at de kan gøre sådan noget? Jeg har vundet ca. 4000 kr. ekstra end jeg satte ind, og dem vil jeg have!
Jeg har svaret det her tilbage til dem:
"Hvad snakker i om?
Jeg har ikke gjort noget som helst ulovligt!
Jeg har oddset 6000kr. til minimum odds 2.00, og har læst jeres regler igennem igen, og har ikke fundet en eneste ting jeg har gjort forkert!
Jeg er fuldstændig ligeglad med at i lukker min konto hos jer, jeg kunne aldrig finde på at spille videre hos en bookmaker som prøver at snyde deres kunder! Men jeg skal have mine penge, som jeg har vundet!
Hvis jeg havde tabt mine 1000kr. hos jer, tror jeg ikke på i havde lukket min konto."