18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Store problemer med Paypal

6 kommentarer
2 Visninger
Satte 100 kr ind på en paypal konto men kontoen blev hurtigt begrænset.

De skrev jeg skulle verificere kontoen sende id ind, og verificere mit kreditkort.

De trak så 12,50 fra mit kort som nu står på min paypal konto.

Men jeg kan stadig ikke bruge kontoen eller udbetale og de har ikke svaret mig i over en måned på mere end 8 mails.

Hvad skal jeg gøre ?







Hvorfor er adgangen til min konto begrænset?

Din kontoadgang er begrænset af følgende årsag(er):

Aug 6, 2011: Vi spørger dig for at sikre, at der ikke er andre, der har logget på din konto uden din tilladelse.

Brug et øjeblik på at skifte din adgangskode og oprette nye sikkerhedsspørgsmål. Du bør også gennemgå dine kontooplysninger og seneste transaktioner. Sørg for, at dine kontooplysninger (adresse, telefonnummer osv.) ikke har ændret sig, og at du genkender alle dine seneste transaktioner.

Hvis du ser en betaling, som du ikke kan genkende, kan du fortælle os om det i Løsningscenter. Klik på "Bestrid en transaktion" for at rapportere en ikke-godkendt transaktion.

(Dit sags-id er af den grund PP-001-401-926-023.)








For the safety and security of the PayPal network, we often review accounts
> for potential risks. After reviewing your account, we have decided to close
> it because of security issues.
>
> We are making every effort to minimize any disruption to your business.
>
> If your PayPal account balance is zero, and you have no unresolved buyer
> complaints or chargebacks, your account will remain limited.
>
> -----------------------------------
> Disbursement options
> -----------------------------------
>
> Option 1. If you owe refunds to any of your buyers, you can use the money
> in your PayPal account to refund them.
>
> To refund your buyers:
> 1. Log in to your PayPal account.
> 2. Click "Contact Us" at the bottom of any page.
> 3. Click "Contact Customer Service."
> 4. Under "Choose a Topic," select "Sending/Receiving Money."
> 5. Under "Choose a Subtopic," select "Refund/Cancel a Payment."
> 6. Click "Continue" and follow the instructions to refund payments.
>
> Option 2. Money in your PayPal account will be held for 180 days. After 180
> days, we'll email you information on how to receive your funds.
>
> We regret any inconvenience this may cause.
>
> Thanks,
> Gokmen
> PayPal

6 Kommentar

Tilføj kommentar