18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Scandicbookmakers - manglende udbetaling?

8 kommentarer
9 Visninger
Hej betxpert og bet'ere,

Jeg har et problem, som jeg vil høre, om der er nogen andre der har erfaring med. Jeg har oprettet en konto på scandicbookmakers, hvor jeg indbetalte 500 kr., og benyttede mig herudover af deres bonusordning. Efter at have spillet noget frem og tilbage, søgte jeg om udbetaling af kontoens aktiver. En lille uge efter har jeg ikke modtaget nogle penge. Jeg har nu forsøgt at skrive til Scandic (se nedenstående mail), men har endnu ikke modtaget svar:

"Kære Scandic bookmakers,

Jeg har oprettet en bruger hos jer ved navn: mathiasvonjessen.

Indledningsvist vil jeg sige, at jeg synes at det har været ligeså behageligt at spille hos jer som min ven havde fortalt mig, og regner bestemt med at sætte penge ind på min konto igen, når min økonomiske situation ser bedre. Jeg skriver dette, da jeg for snart en uge siden hævede min aktiver på kontoen, jf. nedenstående transaktionsdetaljer:

Transaktionen i detaljer

Id transaktion: 3693955
Du har foretaget denne transaktion: 15.07.10 21:56
Transaktions type: Bankudbetaling
Total transaktionsbeløb: 2000.00 DKK

Hernæst vil jeg meget gerne høre, hvorfor jeg ikke har fået min udbetaling endnu. I skriver på jeres hjemmeside, at der går max 2 bankdage? Spørger kun, da jeg virkelig står og mangler pengene.

Af god ordens skyld skal jeg gøre opmærksom på, at vores korrespondance lægges ud websiden betXpert.dk, dog alene af den årsag, så andre bet'ere forhåbentlig ikke behøver blive urolige i fremtiden, hvis de skulle være forvirrede over manglende udbetaling fra jer - for er sikker på der ligger en logisk forklaring bag?

Kan ikke forstille mig at have indtastet forkert kontoid ved udbetalingen, men for en sikkerheds skyld skulle det korrekt indtastede kontoinfo være:
Reg-nr.: xxxx
Konto-nr.: xxxxxxxxxx

Mange tak for svaret, jeg håber på at høre fra jer snarest!"

Med til historien skal yderligere tilføjes, at udbetalingen er anmodet til min vens konto, men det skulle der vel ikke være problemer ved (selv om min ven vist nok har haft en konto hos scandic før)?

På forhånd tak for den hjælpende erfaring nogen forhåbentlig deler :)

Med venlig hilsen,

Mathias

8 Kommentar

Tilføj kommentar