Efter at have brugt et par dage på at komme til bunds i sagen, føler jeg nu det er på tide at kommentere de kraftige beskyldninger flere af Betxpert’s brugere kommer op med. Dette er en meget ufortjent kritik!
Jeg vil have det helt klart for alle som læser dette indlæg: Playit.com har lavet en klar fejl, men vi udbetalte alligevel til alle kunder, hvilket kostede os totalt 400 000 kroner!
Alligevel brokker de samme kunder sig. Det både overrasker mig og skuffer, men som vi alle ved, det er de samme brugerne igen og igen. Muffe74, Ole S., Barca, postmand5 m.fl. Helt ærligt, jeg forstår ikke helt hvad I får ud af at svine os til, dag efter dag.
Vi har altså udbetalt 400 000 kroner til vores brugere, de fleste endda danske kunder – og godt kendt af os. Men I fortsætter med at svine os til – og man kan også se at I går til ’angreb’ på Betxpert’s administration, som vi kun har et professionelt forhold til. Jeg har aldrig mødt eller snakket med Jens Bøye tidligere, det må I gerne vide.
Muffe74, jeg ser du skriver dette;
Derefter følger du op med dette;
Muffe74, hvorfor fortæller du en usandhed. Kun for at svine os til og sikre dig penge? Du hænger os ud, fordi du selv er tydeligvis ingen ekspert på norsk indebandy!
Kære alle Betxpert’s brugere, les dette: På norsk indebandy har vi på over 95% af kampene kørt med en total line på 11,5 og 12,5. I kampe som er forventet ekstra målrige har vi øget total line til 13,5, og i kampe som er forventet målfattige har vi været nede i 10,5. Total lines ved 13,5 og 10,5 hører altså til de absolutte sjældenheder, og en total line på 10,5 er faktisk så sjælden at vi kun snakker om 1-2 kampe på hele sæsonen. Playit.com har ALDRIG præsenteret andre lines end disse, og jeg tror heller ingen andre bookmakere i branchen har gjort dette.
Det vil altså sige, at vores total-lines på 6,5 og 7,5 sidst weekend var en klar og åbenbar fejl fra vores side!
Playit kan ifølge reglerne (SÅDAN INDGÅR MAN ET VÆDDEMÅL, stk. 8) annullere et væddemål, hvis der har været tale om en åbenlys oddsfejl. Selvfølgelig er vores odds en åbenbar fejl!
Også betxpert’s egen Jens Bøye har givet udtryk for en uheldig kommentar, men jeg forstår nu at dette var en misforståelse eftersom han har taget udgangspunkt i Muffe74’s usandheder.
Da vi blev gjort bekendt med fejlen, indså alle ansatte hvor stor den var. Vores norske oddssættere var utilgængelige på grund af ferie, og svigtende kommunikation internt, førte til at spillene først bliv annulleret – for derefter at indsatsen førtes tilbage. Selvfølgelig kan et spil ikke annulleres efter at kampen er færdig, der har jeg fuld forståelse for at vores kunderne blev provokeret. Da vores norske oddssetter endelig fik sat tingene i orden, blev alle spil godkendt og alle som havde spillet på norsk indebandy fik sine præmier udbetalt.
Vi betalte altså ud 400 000 kroner for en åbenbar fejl, INGEN andre spilleselskaber ville have gjort det samme. Oddsen er totalt fejlsat. Men som vanlig har man de samme kunder som igen og igen forsøger at snyde os, så snart de ser vi har lavet en eventuel åbenbar fejl. Og ikke nok med, de fortsætter at svine os til på forumet dag efter dag. Det provokerer mig!
Jeg ser også at flere klager over at man ikke får ud sine penge fra Playit.com. Jeg har selv informeret alle brugere på Betxpert om at jeg er tilgængelig 24 timer i døgnet. Tag kontakt med mig hvis du ikke får svar fra Playit’s kundeservice. Jeg samarbejder tæt med både kunde service og oddssetter afdelingen. Giv mig dit brugernavn og vi kikker på sagen. Jeg ved selv hvor vigtigt det er at yde god service.
Men jeg har ikke fået en eneste mail fra Betxperts brugere de sidste to uger, og det tyder på at det er personer på Betxpert’s forum som kun har som hovedformål at svine os til.
Jeg læser også med stor interesse indlægget fra ”hcø32”
Jeg bliver forskrækket af disse svindel-beskyldninger, når jeg overhovedet ikke har hørt om sagen tidligere. Jeg er ikke blevet kontaktet af ’hcø32’, og ingen i vores kundeservice kender til sagen på stående fod. Vi har heller ikke modtaget noget brev fra en dansk advokat, og det er ganske mærkelig at ’hcø32’ ikke mere er opsat på at komme i kontakt med markedschefen for Playit.com. Jeg venter på at høre fra dig, ’hcø32’.
Men Muffe74, du ved jo at du er en godt kendt person hos Playit’s kundeservice. Og som til vores undren fortsat benytter dig af vores services, på trods af at du giver udtryk for at vi tilbyder en dårlig service, og driver forretning som en flok amatører. Jeg er altid villig til at kommunikere med kunder, og både positiv og negativ feedback og kritik er velkommen – men jeg bruger ikke tid på personer som kun har et hovedformål; at svine os til flest mulige gange! Personer som farer med løgn har jeg ikke tid til.
Til sidst ønsker jeg at sige at jeg har stor respekt for flertallet af Betxperts brugere, og at jeg ønsker alle en rigtig god spilleaften med Champions League.
Med venlig hilsen, Allan Aasterud Markedschef Skandinavien www.playit.com
Efter at have brugt et par dage på at komme til bunds i sagen, føler jeg nu det er på tide at kommentere de kraftige beskyldninger flere af Betxpert’s brugere kommer op med. Dette er en meget ufortjent kritik!
Jeg vil have det helt klart for alle som læser dette indlæg:
Playit.com har lavet en klar fejl, men vi udbetalte alligevel til alle kunder, hvilket kostede os totalt 400 000 kroner!
Alligevel brokker de samme kunder sig.
Det både overrasker mig og skuffer, men som vi alle ved, det er de samme brugerne igen og igen. Muffe74, Ole S., Barca, postmand5 m.fl. Helt ærligt, jeg forstår ikke helt hvad I får ud af at svine os til, dag efter dag.
Vi har altså udbetalt 400 000 kroner til vores brugere, de fleste endda danske kunder – og godt kendt af os. Men I fortsætter med at svine os til – og man kan også se at I går til ’angreb’ på Betxpert’s administration, som vi kun har et professionelt forhold til. Jeg har aldrig mødt eller snakket med Jens Bøye tidligere, det må I gerne vide.
Muffe74, jeg ser du skriver dette;
Derefter følger du op med dette;
Muffe74, hvorfor fortæller du en usandhed. Kun for at svine os til og sikre dig penge? Du hænger os ud, fordi du selv er tydeligvis ingen ekspert på norsk indebandy!
Kære alle Betxpert’s brugere, les dette:
På norsk indebandy har vi på over 95% af kampene kørt med en total line på 11,5 og 12,5. I kampe som er forventet ekstra målrige har vi øget total line til 13,5, og i kampe som er forventet målfattige har vi været nede i 10,5.
Total lines ved 13,5 og 10,5 hører altså til de absolutte sjældenheder, og en total line på 10,5 er faktisk så sjælden at vi kun snakker om 1-2 kampe på hele sæsonen. Playit.com har ALDRIG præsenteret andre lines end disse, og jeg tror heller ingen andre bookmakere i branchen har gjort dette.
Det vil altså sige, at vores total-lines på 6,5 og 7,5 sidst weekend var en klar og åbenbar fejl fra vores side!
Playit kan ifølge reglerne (SÅDAN INDGÅR MAN ET VÆDDEMÅL, stk. 8) annullere et væddemål, hvis der har været tale om en åbenlys oddsfejl.
Selvfølgelig er vores odds en åbenbar fejl!
Også betxpert’s egen Jens Bøye har givet udtryk for en uheldig kommentar, men jeg forstår nu at dette var en misforståelse eftersom han har taget udgangspunkt i Muffe74’s usandheder.
Da vi blev gjort bekendt med fejlen, indså alle ansatte hvor stor den var. Vores norske oddssættere var utilgængelige på grund af ferie, og svigtende kommunikation internt, førte til at spillene først bliv annulleret – for derefter at indsatsen førtes tilbage. Selvfølgelig kan et spil ikke annulleres efter at kampen er færdig, der har jeg fuld forståelse for at vores kunderne blev provokeret. Da vores norske oddssetter endelig fik sat tingene i orden, blev alle spil godkendt og alle som havde spillet på norsk indebandy fik sine præmier udbetalt.
Vi betalte altså ud 400 000 kroner for en åbenbar fejl, INGEN andre spilleselskaber ville have gjort det samme. Oddsen er totalt fejlsat. Men som vanlig har man de samme kunder som igen og igen forsøger at snyde os, så snart de ser vi har lavet en eventuel åbenbar fejl.
Og ikke nok med, de fortsætter at svine os til på forumet dag efter dag. Det provokerer mig!
Jeg ser også at flere klager over at man ikke får ud sine penge fra Playit.com. Jeg har selv informeret alle brugere på Betxpert om at jeg er tilgængelig 24 timer i døgnet. Tag kontakt med mig hvis du ikke får svar fra Playit’s kundeservice. Jeg samarbejder tæt med både kunde service og oddssetter afdelingen. Giv mig dit brugernavn og vi kikker på sagen. Jeg ved selv hvor vigtigt det er at yde god service.
Men jeg har ikke fået en eneste mail fra Betxperts brugere de sidste to uger, og det tyder på at det er personer på Betxpert’s forum som kun har som hovedformål at svine os til.
Jeg læser også med stor interesse indlægget fra ”hcø32”
Jeg bliver forskrækket af disse svindel-beskyldninger, når jeg overhovedet ikke har hørt om sagen tidligere. Jeg er ikke blevet kontaktet af ’hcø32’, og ingen i vores kundeservice kender til sagen på stående fod. Vi har heller ikke modtaget noget brev fra en dansk advokat, og det er ganske mærkelig at ’hcø32’ ikke mere er opsat på at komme i kontakt med markedschefen for Playit.com. Jeg venter på at høre fra dig, ’hcø32’.
Men Muffe74, du ved jo at du er en godt kendt person hos Playit’s kundeservice. Og som til vores undren fortsat benytter dig af vores services, på trods af at du giver udtryk for at vi tilbyder en dårlig service, og driver forretning som en flok amatører. Jeg er altid villig til at kommunikere med kunder, og både positiv og negativ feedback og kritik er velkommen – men jeg bruger ikke tid på personer som kun har et hovedformål; at svine os til flest mulige gange! Personer som farer med løgn har jeg ikke tid til.
Til sidst ønsker jeg at sige at jeg har stor respekt for flertallet af Betxperts brugere, og at jeg ønsker alle en rigtig god spilleaften med Champions League.
Med venlig hilsen,
Allan Aasterud
Markedschef Skandinavien
www.playit.com