18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Pinnacle blokerer IP-adresse

Er jeg den eneste der har oplevet af Pinnacle blokerer ens IP-adresse, så man ikke længere kan besøge deres hjemmeside?

For et par dage siden oplevede jeg første gang at Pinnacle blokerede min IP-adresse, og jeg skrev da en pæn mail til dem om hvorfor den var blevet blokeret og fik så følgende begrundelse:

"Besides, please note that our IT Department advises that the IP address you provided has been accessing the site excessively or is using robotic tools. When we notice this type of activity, the IP address is blocked from our site.

We understand our clients want to update lines, but expect this to be done in a reasonable manner. Rather than use the refresh button, clients may use the Dynamic Lines Display option which is available on most of our pages.

Accounts who use robotic tools to access our site are also blocked. Instead, these account holders should review the XML option on our menu."

Jeg kan på ingen måde nikke genkendende til noget af det og fik da også med det samme låst op for hjemmesiden igen...

Men... Senere samme dag fik jeg så efter ikke at have "refreshed" på noget tidspunkt samt besøgt hjemmesiden måske 10 gange endnu engang blokeret min IP-adresse... Endnu engang skrev jeg til dem og fik låst op igen, men nu er den så gal én gang til... Endnu engang har de blokeret min IP-adresse uden på nogen måde at komme med en ordentlig forklaring på hvorfor...

Er der andre der har oplevet lignende hos Pinnacle??

Har ellers altid været rigtig tilfreds med Pinnacle, men dette her synes jeg mildest talt er pisse irriterende - især fordi det er en af de førende bookmakers i min portefølje...

8 Kommentar

Tilføj kommentar