18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

? om bet på 7.500 kr. ved PlayIt

hej allesammen,

Har måske et mindre problem med et væddemål hos PlayIt, som tog 2 dage om at opdatere resultatet. og resultatet stemmer ikke overens med det umiddelbare udfald af væddemålet + det kan koste mig 7.500 i gevinst!!!

jeg spillede en række kuponer over weekenden, hvor jeg havde krydret en række af dem med et lidt specielt væddemål. væddemålet var fra Copa del Rey finalen og bestod af, hvilket hold der fik flest offsides.

jeg spillede på, at Osasuna skulle løbe i flere offsides end Betis, vilket gav odds 4,00 hos PlayIt.

Dem af jer, som fulgte kampen på livescore kunne se, at antallet af offsides stod til 5 stykker!!! ... dvs. at et af holdene fik flere offsides end det andet... her opstår så det første problem:

- PlayIt har først udlagt resultatet på væddemålet her til morgen, og de har opdateret det som m, at der var LIGE MANGE offsides, hvilket ikke stemmer overens med deres livescore.
- udover det virker det lidt mystisk, at det skal tage en bookmaker ind til mandag for at opdatere det, men det kan jeg jo ikke gøres så meget ved...

.... jeg ved godt, at PlayUt kan lave fejl i optællingen på deres livescore, for mistede engang en gevinst på 500-600 kr., idet de havde talt forkert i forbindelse med antallet af indkast... men mon ikke man kan stole på deres evne til at tælle antallet af offsides i løbet af en kamp, specielt når der kun er 5???

Er der nogle, som har et nærmere kendskab til kampen, for jeg så den ikke selv live i fjernsynet?

har også kontaktet PlayIt, men der kan jo gå op til dage inden svar...

MVH

Rasmus

11 Kommentar

Tilføj kommentar