18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

NordicBet konfiskerer mine penge

44 kommentarer
44 Visninger
Hej,

Jeg har oprettet en konto hos NordicBet og benyttet mig af deres indbetalingsbonus. Har indbetalt 2000 kr. og fået det samme i bonus. Jeg har spillet kontoen op i 19.000 kr., da jeg pludselig kun kan lægge småbeløber på diverse væddemål. Min konto er altså blevet limiteret. Jeg har allerede spillet min bonus fri og vælger så at udbetale de 19k.

Jeg får nu en mail om at min konto er blevet undersøgt af deres sikkerhedsafdeling og der er fundet brud på deres vilkår og betingelser. De henviser til deres regel "5.2. Ethvert bonustilbud fra NordicBet gælder kun én gang pr. kundekonto, computer, husstand, IP-adresse og andre steder med en delt computer (kontor, bibliotek, universitet osv.)."

Jeg har selvfølgelig skrevet til NordicBet, men de er ikke til at tale med. De siger de ikke vil kommentere eller uddybe i sagen og beslutningen er endegyldig. Som jeg også har fortalt NordicBet, har jeg kun en konto, en computer, et hjem og en ip adresse. Men de er ligeglade.

Det er da fuldstændig grotesk, at de kan konfiskere ens penge, uden at give så meget som en forklaring?

Jeg har googlet og kan se der er flere der har haft lignende problemer. Jeg har en konto hos Betsafe, men har ikke brugt den i meget lang tid, så det kan ikke have noget at gøre med at jeg har brugt begge kontier på samme tid, som jeg kan læse andre har haft problemer med.

Hvad kan jeg gøre? Jeg er først lige begyndt at tage min betting seriøst og 19k er rigtig mange penge for mig.
Mvh. Rune

44 Kommentar

Tilføj kommentar