18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Nordicbet

5 kommentarer
6 Visninger
Lige nu føler jeg at hjælpen kun kan hentes via Betxpert, fordi de medarbejdere jeg har skrevet med via chatten er virkelig inkompetente og føler at de laver sjov med mig.

Problemet er at jeg havde en anden konto på nordicbet, som jeg har oprettet for lang tid siden og derfor bliver min nuværende konto lukket, meget forståeligt da man kun må have en konto i samme navn.

Nordicbet beder mig om at indsende de ønskede dokumenter, som kørekort, betalingskort, sygesikring osv. via deres hjemmeside. Det gør jeg mindst 2-3 gange, da der konstant opstår fejl på deres hjemmeside.

Idag fortæller en kvinde fra chatten, at alle dokumenter for modtaget og at jeg kun skulle insende billede af for og bagside af mit betalingskort, hvilket jeg gør. For at være sikker spørger jeg en svensker/nordmand fra chatten om de har modtaget dokumentet, og han svaret NEJ. Han foreslår at jeg sender billedet via chatten, som jeg så gør. Så skriver han at jeg skal skjule de midterste tal fra mit kort, hvilket jeg gør og lige inden jeg skal indsende det, skriver han at det er ligemeget . Fint tænker jeg.

3 minutter efter skriver han at jeg skal indsende dokumenter af pas, sygesikring osv igen , fordi de aldrig har modtaget det. Jeg forklarer manden at jeg har sendt det ind flere gange uden held.

Jeg ved virkelig ikke hvad jeg mere skal gøre, har nu forsøgt i omkring 1 måned at få min konto åbnet og problemet bliver bare aldrig løst . Desuden forstår jeg heller ikke hvorfor der skal være en svensk/norsk talende i chatten når han ikke forstår halvdelen af hvad jeg skriver - ( skulle man tro ) .

5 Kommentar

Tilføj kommentar