Jeg har oddset gennem mange år og det sidste halve år har jeg spillet lidt ved Mr Green. Nu er jeg så havnet i den situation, at de ikke vil udbetale ekstra-gevinsten af et profitboost. Her følger hvad, hvad der er sket:
19.maj kl 17.01 modtager jeg følgende SMS (vedhæftet): "Indbetal og spil på Mr Green sport for 250kr og få 100% profit boost, op til 1000 kr "link".
Fint nok. Jeg forsøger at følge linket i SMS'en for at få forstå regler og vilkår. Med linket kommer jeg blot til Mr Green forside, også selvom jeg er logget ind. Jeg hopper derfor i chatten for at blive klog på, hvad vilkårene er for tilbudet. En gut forklarer at jeg blot skal lave en indbetaling og dernæst spille 250 kr. Hvis jeg vinder vil jeg automatisk få boostet gevinsten med op til 1000%.
Jeg spiller dernæst 250 kr på FCN til odds 6,4 (se spilhistorikken). Oddset går hjem og jeg afventer, at jeg får den ekstra gevinst. Denne bliver ikke tilføjet, så jeg går i chatten og får forklaret, at det skyldes, at jeg har indsat 1000 kr og disse skal gennemspilles, før jeg modtager den ekstra gevinst. Fint nok. Jeg spiller lidt videre og da jeg har spillet meget over 1000 kr kontakter jeg dem igen og siger, at jeg fortsat ikke har modtaget den ekstra gevinst. Chatten sender sagen videre til kampagneafdelingen, som så først nu er vendt retur med et svar (vedhæftet).
Her skriver de, at jeg har splittet min indbetaling op på to væddemål. 1 på FCK-FCN den 19. maj kl 19.04 og så de 250 kr på FCN den 22. maj. Problemet er blot at første spil er sat 46 minutter inden jeg lavede indbetalingen og desuden blev der brugt et 100kr profitboost på dette bet. Samtidig skriver de, at jeg skal huske at læse betingelser for deres kampagner, hvilket jo ikke var muligt og dermed årsagen til at kundeservice forklarede mig disse, da de heller ikke selv kunne linke til dem. De vil så dog give mig et 100% profitboost op til 250 kr i kompensation, hvilket jo blot var det de gav mig i første omgang, som så ikke virkede. Dette profitboost har de så forsøgt at tilføje til min konto, men som I kan se af de vedhæftede billeder, er der en maks indsats på 25 kr i stedet for 250. Igen helt amatøragtigt. Det vil sige, der er fuldstændig rod i butikken. Det har taget siden den 19. maj at nå her til og de har, som I kan se, på ingen måder styr på argumentationen. Fakta er dog at jeg er blevet vildtledt godt og grundigt og mangler 1000 kr i ekstra gevinst fra det profitboost, de lokkede med i den oprindelige SMS. Kundeservice har siden fået mig til at sætte flere spil for at fuldføre gennemspilskravet, så jeg kunne modtage den ekstra gevinst. Samtlige spil siden er desuden ikke gået hjem.
Det er snyd og bedrag og elendig kundeservice. Jeg håber I vil tage dette med i jeres overvejelser omkring denne bookmaker og måske endda kontakte dem angående sagen. Jeg har anmodet om at få chatkorrespondancerne tilsendt, men det skulle igennem samme afdeling og de er ikke vendt retur. Måske kan I hjælpe med at fremskaffe disse, så det står sort på hvidt, hvad kundeservice har vejledt mig til at gøre.
Dette skriv er sendt til jeres mail med billeddokumentation. Har andre oplevet lignende episoder? På deres chat lød det til, at der var travlt, hvilket jeg ikke er så overrasket over.
Jeg har oddset gennem mange år og det sidste halve år har jeg spillet lidt ved Mr Green. Nu er jeg så havnet i den situation, at de ikke vil udbetale ekstra-gevinsten af et profitboost. Her følger hvad, hvad der er sket:
19.maj kl 17.01 modtager jeg følgende SMS (vedhæftet): "Indbetal og spil på Mr Green sport for 250kr og få 100% profit boost, op til 1000 kr "link".
Fint nok. Jeg forsøger at følge linket i SMS'en for at få forstå regler og vilkår. Med linket kommer jeg blot til Mr Green forside, også selvom jeg er logget ind. Jeg hopper derfor i chatten for at blive klog på, hvad vilkårene er for tilbudet. En gut forklarer at jeg blot skal lave en indbetaling og dernæst spille 250 kr. Hvis jeg vinder vil jeg automatisk få boostet gevinsten med op til 1000%.
Jeg spiller dernæst 250 kr på FCN til odds 6,4 (se spilhistorikken). Oddset går hjem og jeg afventer, at jeg får den ekstra gevinst. Denne bliver ikke tilføjet, så jeg går i chatten og får forklaret, at det skyldes, at jeg har indsat 1000 kr og disse skal gennemspilles, før jeg modtager den ekstra gevinst. Fint nok. Jeg spiller lidt videre og da jeg har spillet meget over 1000 kr kontakter jeg dem igen og siger, at jeg fortsat ikke har modtaget den ekstra gevinst. Chatten sender sagen videre til kampagneafdelingen, som så først nu er vendt retur med et svar (vedhæftet).
Her skriver de, at jeg har splittet min indbetaling op på to væddemål. 1 på FCK-FCN den 19. maj kl 19.04 og så de 250 kr på FCN den 22. maj. Problemet er blot at første spil er sat 46 minutter inden jeg lavede indbetalingen og desuden blev der brugt et 100kr profitboost på dette bet.
Samtidig skriver de, at jeg skal huske at læse betingelser for deres kampagner, hvilket jo ikke var muligt og dermed årsagen til at kundeservice forklarede mig disse, da de heller ikke selv kunne linke til dem. De vil så dog give mig et 100% profitboost op til 250 kr i kompensation, hvilket jo blot var det de gav mig i første omgang, som så ikke virkede. Dette profitboost har de så forsøgt at tilføje til min konto, men som I kan se af de vedhæftede billeder, er der en maks indsats på 25 kr i stedet for 250. Igen helt amatøragtigt.
Det vil sige, der er fuldstændig rod i butikken. Det har taget siden den 19. maj at nå her til og de har, som I kan se, på ingen måder styr på argumentationen. Fakta er dog at jeg er blevet vildtledt godt og grundigt og mangler 1000 kr i ekstra gevinst fra det profitboost, de lokkede med i den oprindelige SMS. Kundeservice har siden fået mig til at sætte flere spil for at fuldføre gennemspilskravet, så jeg kunne modtage den ekstra gevinst. Samtlige spil siden er desuden ikke gået hjem.
Det er snyd og bedrag og elendig kundeservice. Jeg håber I vil tage dette med i jeres overvejelser omkring denne bookmaker og måske endda kontakte dem angående sagen. Jeg har anmodet om at få chatkorrespondancerne tilsendt, men det skulle igennem samme afdeling og de er ikke vendt retur. Måske kan I hjælpe med at fremskaffe disse, så det står sort på hvidt, hvad kundeservice har vejledt mig til at gøre.
Dette skriv er sendt til jeres mail med billeddokumentation. Har andre oplevet lignende episoder? På deres chat lød det til, at der var travlt, hvilket jeg ikke er så overrasket over.
Mvh koalaen