18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Mr Green

12 kommentarer
343 Visninger
Hey!

Håber virkelig nogle her kan hjælpe mig!
Jeg har spillet en del på Mr green. Jeg er det der club royale også. Jeg har spillet sammen med en kammerat. Normalt indbetaler jeg bare fra min revolut konto. Men han valgte så, at indbetale med sin mobilepay et par gange, jeg tænker ikke mere over det, for vi sidder jo bare og spiller og hygger. Men da vi så skal udbetale kommer der problemer. Min konto skal verificeres igen, jeg sender kørekort og regning med min adresse, hvilket er helt fint. Men nu vil de have dokumentation fra det kort der er tilknyttet den mobilepay som der er betalt med, har snakket med min kammerat, det er helt fint det kan vi bare sende.
Men jeg kommer så i tanke om, altså set tilbage, var det sku nok ikke smart at indbetale med hans mobilepay, men ingen af os tænkte over det, mens vi sad og spillede. Hvad kommer der til at ske og hvad skal jeg gøre?nTænker hvis jeg sender dokumentation for hans kort, så står der hans navn og det hele? Spærrer de så min konto eller hvad kommer der til, at ske?

Håber i kan hjælpe mig, for vil gerne beholde min mr green konto, da det er den bedste side. Samt vil jeg gerne have de 7000 kr. som står på kontoen, men ikke kan udbetales før jeg sender dette.

12 Kommentar

Tilføj kommentar